Не съм много по уравненията но чисто теоритично,ако имаме такъв двигател който не изпитва никакви външни сили ни въздушни нито триене абсолютно нищо.Този идеален двигател също така е неограничено твърд и неразрушим.И така подаваме напрежение двигателя завърта,започва да се индуктира обратно ЕДН-двигателя разбира се работи на празен ход без никакво триене.Та обратното ЕДН намалява тока и в един момент при N оборота на вала би трябвало консумирания ток да е нула,така ли излиза.И съответно скороста ще е максимална
Честно казано не мога да го асимилирам това очевидно пропускам нещо кардинално от тая материя,която е доста тъмна за мен 
fox_vt написа:Не съм много по уравненията но чисто теоритично,ако имаме такъв двигател който не изпитва никакви външни сили ни въздушни нито триене абсолютно нищо.Този идеален двигател също така е неограничено твърд и неразрушим.И така подаваме напрежение двигателя завърта,започва да се индуктира обратно ЕДН-двигателя разбира се работи на празен ход без никакво триене.Та обратното ЕДН намалява тока и в един момент при N оборота на вала би трябвало консумирания ток да е нула,така ли излиза.И съответно скороста ще е максималнаБлизко си до разбиране. Така както си описал теоретично, без загуби и съпротивления, токът не става нула, а намалява и се стреми към нула. Когато оборотите станат безкрайно големи, токът ще бъде безкрайно малък, но не нула.Честно казано не мога да го асимилирам това очевидно пропускам нещо кардинално от тая материя,която е доста тъмна за мен
На практика с повишаване на оборотите токът намалява както пишеш поради обратно ЕДС. Намалява и въртящият момент на мотора и когато стане равен на съпротивителния момент се установява постоянна скорост.
