Ами сигурно е свършил, щом не върти и ако си го заредила достатъчно. Трябваше да снимаш и акумулатора да го видим дали е"обслужваем" и има ли капачки за доливане? http://forum.napravisam.bg/viewtopic.ph ... 40#p594486
redaktor написа:1. Това, което споменах по–горе и което спря да зарежда м/у 1 и 2 А. (Max. 6A )Как разбра, че спря да зарежда, като стрелката е била между 1 и 2А? Това означава, че протича заряден ток например 1.5А. и че акумулатора все пак се зарежда, освен ако зарядното е автоматично и е изключило заряда, тогава стрелката ще отиде на нула. Всичко може много бързо да се разбере, просто ти трябва мултицет за да измериш напрежението на акумулатора с включено зарядно. Ако напрежението достига и надминава 14-15V по време на заряд, и стрелката на зарядното е между 1 и 2А, и автомобила не пали(не върти стартера), то акумулатора е умрял(с малка скоба, че ако всичко в автомобила е в изправност, в това число и връзките между стартер - акумулатор). Причината според мен е дългия период на неизползване. В такива случаи(когато не се ползва с месеци), акумулатора трябва или да е свързан към поддържащо зарядно, което поддържа постоянно напрежение 13.6V, или да му се откача едната клема от автомобила(на някои автомобили това може да доведе до проблем обаче - изтриване на някои памети и настройки). В твоя случай акумулатора е седял разреден дълго време(най-лошото за един акумулатор) и това го е съсипало, сигурно е сулфатизирал.
Другият вариант за проверка е с ареометър измерващ плътността на електролита, както и проверка на нивото му, но това е при условие, че акумулатора не е "необслужваем".