То както се казва в една стара китайска поговорка “няма значение котката дали е черна или бяла, важното е да лови мишки“, иначе инверторите с правилните означения по тях не са по двеста лева нали 

fore написа:Ролята е ясна- да не се товари инвертора и да изключи по защита или да избие някой мосфет. А също тъка да може да се отлепи по лесно електрода, макар че той първо залепва и после тока пада, но помага на машината определено.Мойте извинения,но ако си заварявал някога със "саксията" щеше да знаеш че след като залепне електрода става на локум или пада предпазителя без никакви последствия за трафа.Не е хубаво да се плюе по всичко старо,най-малкото защото тези български машини са безбожно надеждни и ще надживеят доста инвертори.А като няма електроника саксията,електрода може да се отлепя и с ръчичка,не директно разбира се,а с помощта на ръкохватката.
Като залепне на Саксията и трафа бучи на умрело, после бушона може и да падне ако е автомат иначе гори.
Другите две екстри по висок стартов ток и стабилизиране на дъгата би следвало да ги имат повечето машини. То с тая електроника, ако не може да се стаблизира тая дъга..................
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: