gogo7777 написа: Ти в сервиза виждаш само повредени коли, кво виждане имаш по въпроса. Естествено, че потребителите на автомобили имат по-ясна представа. Аз също съм имал две Тойоти и никога не са били в сервиз. Как ще строшиш на Тойота съединител, как ще скъсаш ремък, как ще разбиеш шарнир или въобще предницата.....как /измисли някакъв филм/? Сипваш 5 кила масло и на смяната източваш 5 кила бистро отработено масло.
С тия Тойоти /особено с едната/ съм бил на доста гонки....душманско каране без никакви притеснения, че двигателя работи на 6-7-8000 оборота.....и като си прибирам печалбата да чувам хленченето: "ееее Кайена ми има прекъсвач, затова така. Ако нямаше щях да те издухам"
Имал съм и доста европейски возила.......е те са констуирани така, че поне веднъж годишно да ходят у сервиз, а в един прекрасен ден /ПРЕДВИДЕН/ стигат и до моргата.


Абе, ти тъп ли си?И като ти никога не си бил в сервиз, що говориш глупости...
Айде да те светна и теб някои работи, при мен в сервиза идват всякакви хора с коли, със всякакви проблеми....не само повредени....от смяна на масло през електро проблеми, до ударени коли....Дали нямам ясна представа, как мислиш?

От друга страна, трябва да си много ограничен човек, да си правиш някакви изводи за дадена марка, само от една или две коли...
И ТЕБ ЩЕ ПИТАМ, ЗНАЧИ СПОРЕД ТЕБ, ТИНКИ ИМА ПО ЯСНА ПРЕДСТАВА ЗА КОЛИТЕ, КАТО ПОТРЕБИТЕЛ, ОТ НЯКОЙ МАЙСТОР?
И айде сега, кажи коя е тая тойота, дето си бил на гонки с нея?Чакам отговор.

ivanovbg написа:Колата е като жената. Ако си мислиш, че ще си избереш жена само по приказки на хората....


Ааа не така....щом си влезнал, ще пишеш....