• 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Абе аз ли бъркам, или 1.1 мотора на Фиеста МК3 леко му липсваше ангренаж?
stoianov_n - специалист
Chefo77 написа:
Абе аз ли бъркам, или 1.1 мотора на Фиеста МК3 леко му липсваше ангренаж?
Абе той и не взема 4 литра масло....ама тва е Тинки все пак... :lol: :lol:
Смятай с приятелите му, колко си поддържат колите..... :lol:
ivanovbg - майстор
Chefo77 написа:
Абе аз ли бъркам, или 1.1 мотора на Фиеста МК3 леко му липсваше ангренаж?
Няма масова четиритактова кола без ангренаж.
:partyman:
Svetoslavoff1 - майстор
Инфо, чест ти прави, че сподели всички перипетии по избора.
Пожелавам ти много и безаварийни киломерти!
Chefo77 - майстор
ivanovbg написа:
Chefo77 написа:
Абе аз ли бъркам, или 1.1 мотора на Фиеста МК3 леко му липсваше ангренаж?
Няма масова четиритактова кола без ангренаж.
:partyman:
Конкретно спрямо изказа, имах предвид без ангренажен ремък :wink:
Отделно този двигател, заедно с 1.0 на Корса А, съм чувал, че имат малко по-особено газоразпределение.
:partyman:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Абе той и не взема 4 литра масло....ама тва е Тинки все пак...
3.3литра масло взима 1.1 Но ти като предвидлив водач на Форд, най-добре си дръж още половинка в колата. И тъкмо стават 4 литра. :-D
ivanovbg написа:
Няма масова четиритактова кола без ангренаж.
То има, ама каквo e? Верига, която изкарва по 300-400К минимум. И не се насираш от кеф, като ти се скъса калпавият ремък, понеже всичкото части в България са ментета, правени в Турция или Македония и с щампи или лепенки на "марки".
DundyTheCroc - майстор
По-старите коли с долен разпределителен вал нямат верига или ремък, зацепени са със зъбно колело.
nikolovvd - майстор
То вече няма такива двигатели. Повечето са с горни разпределителни валове - DOHC.
Предишната ми кола бе Форд и вместо ремък имаше верига. Сегашната също е с верига.
За 7 години при мен само съединител и накладки съм сменял, без да смятам консумативите.
Беше германска сглобка и нямаше никъде ръжда.
Що се отнася за C-MAX - през 2007 мисля че бе автомобил на годината. Продаваше се с такава лепенка на задните стъкла.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
И не се насираш от кеф, като ти се скъса калпавият ремък, понеже всичкото части в България са ментета, правени в Турция или Македония и с щампи или лепенки на "марки".
Това, че ТИ слагаш части менте/щото не ти се дават пари и пазаруваш от еврото :-D /, не значи че всичките части са ментета. :wink:
А това че една част е правена в Турция, изобщо не значи че е лоша.
Или пак един приятел ти каза/показа..... :lol:
А защо трябва да чакаш, ремъка да се скъса...... :?
шоп - майстор
    DundyTheCroc написа:
    По-старите коли с долен разпределителен вал нямат верига или ремък, зацепени са със зъбно колело.
    + 1
    над 5 години имах Москвич 408 / 1360 ( осмица, по-младите колеги от форума може и да не знаят за какво говоря)

    та този мотор е със стоманено зъбно колело и два пъти по-голямо като диаметър текстолитово колело за ангренажната предавка. Този вид прердавка е 99.99% в случаите безпроблемна и надминава живота до капиталният ремонт на мотора.

    Москвич 412 вече бе с верига!
    • 1
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 60

    Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


    Сподели форума:

    Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

    Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: