• 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 47
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
offvt - специалист
С обръщането на ремъчните шайби се получават 8предни и 4 задни предавки и на най-бавната според руснаците 72 см колела задвижват с нормален човешки ход.
koveslav - майстор
Я ни светни с това за шайбите,че май съм пропуснал нещо.Искаш да кажеш че външните и вътрешни шайби на валовете могат да се разменят и да се правят различни комбинации предавки по между им ли?Ако е така,можеш да стигнеш до четири комбинации на ремъчната предавка,умножено по двете основни скорости на редуктора,да-ще станат 8,а задните ще са 4,наистина. =D>
iivanov - майстор
Тц , няма да стане освен , ако не сменяш ремъка с друг размер . При НЕВА е подобно решение , но там с един ремък го докарваш до 4+2 . Този WM 1050 е малко недомислен с този 45 градуса напред цилиндър . Практиката показва , че повечето наклони на мотоблока са напред , а това може да доведе до удар но маслото в долната страна на буталото .
offvt - специалист
Точно така.Ремъка е тип В и въртейки шайбите се променя предавателните отношение и с реглаж на съединителя(хлабина на ремъка) сравнително бързо се получава.
Наклона да ,но за сметка на това аспуха е на пред и трябва да се следи нивото на маслото.За около
10 часа работа не е доливано,а е в повече ~700мл ,не е пропушвал ауспуха,датчика е изключен.
WM1050 е копиран от стар модел на KUBOTA -според руснаците,а е произвеждан и в Русия(там е популярен под различни имена).
  esko148 - специалист
Здравейте, колеги. От днес и аз вече съм Горд собственик на Gardenia ZS 500 b3. За в момента всичко е супер, но забравих в магазина да питам за най-важното, а именно маслото в двигателя. Преди да взема фрезата, минах през магазина от който си пазарувам масло за автомобила ми и си купих туба 4л 10W40 за да имам запас за честите смени, които се правят в началото, НО като се прибрах в къщи и зачетох инструкциите се натъкнах на факта, че въпросния звяр се кара само с 15W40. И малко след това пише с големи букви, че трябва да се закупува САМО оригинално масло "Gardenia" SAE 30", което е малко странно при положение, че това не е масло 15W40, а 10W30 ? И най-лошото е че при НЕспазване на изискването, гаранцията ПАДА! За мене това си е жив рекет! Че даже в книжката с инструкции ( респ. Гаранционната Карта ) си е дадено къде да се залепват етикетите от закупените бутилки масло, като общата бройка е 9 за целия гаранционен период. Това прави общо 81лв само за двигателно масло! Е, някакви предложения?
Или най-добре да ходя в магазина да ги питам как стоят нещата с тези лепенки, които се лепят в гаранционната карта?
Най-странното, е че когато товарихме фрезата в колата, момчетата от магазина ми казаха да и сипвам каквото сипвам и на колата, а именно 10 или 15W40. На кого да вярвам? Не искам да се проваля гаранцията. Помагайте :cry:
imegogo - специалист
на моята гаранционна нямаше такива работи даже вискозитета и количеството на маслото бяха написани с химикал пред мен първо направих две смени с 15w40 сега сложих 10w40 никакви ядове
esko148 - специалист
Колега, значи да разбирам, че не си вземал от тяхното масло и нищо не е било лепено в гаранционната карта в последствие, така ли ?
А по време на Гаранционния срок налагало ли ти се е да посещаваш сервиза им?
Намираш ли разлика в работата на мотора при минаване към по-тънкото 10W40? Говоря за прегряване или горене на масло, защото знаем че тези двигатели с въздушно охлаждане достигат раб темп 120 градуса, а това изисква по-плътно ( минерално ) масло! Даже един от търговците в един друг магазин за мотофрези ми препоръча 20W50, което си е бая гъсто минерално масло, слагано преди много години от мене на мотора ми AWO 425 SPORT 52г :)
P.S: Имам чувството, че се вкарвам във филма, вече :-D
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
esko148 написа:
...Имам чувството, че се вкарвам във филма, вече :-D
Това чудо има ли километраж?
Утре му купуваш от "препоръчаното масло и го прибираш до гаранционната карта. Ако недайБоже се наложи гаранционен сервиз, сменяш маслото с майпрешъс и толкоз
koveslav - майстор
esko148 написа:
... защото знаем че тези двигатели с въздушно охлаждане достигат раб темп 120 градуса, а това изисква по-плътно ( минерално ) масло.......
Е точно заради тази висока температура най-нежелателно е минералното масло. Схващанията от някога ги зарежи. Полусинтетика 10W40 е много по-устойчиво на високи температури от кое да е минерално.
toolegittoquit - майстор
koveslav написа:
Е точно заради тази висока температура най-нежелателно е минералното масло. Схващанията от някога ги зарежи. Полусинтетика 10W40 е много по-устойчиво на високи температури от кое да е минерално.
Това обяснява защо на някои фирми полусинтетиката е по-евтина от минералното. И то полусинтетиката колко е синтетика и колко е крек - а? :partyman:
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 47

Тема "Мнението ми за мото-фреза Gardenia ZS 500 b-3" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: