iva6ki написа:за "W40" са допустими по-високи работни температури и като околна температура и като температура в картера,отколкото за "W30".....esko148 написа:Някой, който разбира да каже дали това, което съм купил отговаря на изискванията на производителяМаслото което си купил с него си карам фиятката.![]()
Маслото което ти трябва е W30, дали е W30 или 5W30 или 10W30 зависи дали ще ползваш машинката зимата. В общи линии ти трябва масло за четиритактов двигател с въздушно охлаждане който по принцип работи на по висока температура от същия с водно охлаждане.
Преди малко му смених маслото на редуктора. Бяха си сипали хората хубаво диференциално масло, но с около 200гр по-малко от колкото го дават по каталог. Метални стружки и други такива не бяха открити в източеното масло, но пък и фрезата не е работила повече от 10-15мин

След 10 моточаса пак ще го сменя
