От 8-9г. се опитвам да строша един китайски мотор сложен на руска техника "луч". Много работя с него по 4-5 пъти годишно сменявам маслото (на всеки 50л.изразходван бензин). От първото наливане съм с 10/40, та не се притеснявайте за качеството на маслото,а по скоро за количеството и работата на сериозно наклонени терени, тогава то се стича в единия край на картера и бъркалката ,монтирана на единия от болтовете държащи биелата неможе да разплисква достатъчно .Тези двигатели са толкова елементарни и съответно безпроблемни ,че ако не ги оставите ''на сухо'' или ги префорсирате могат да се повредят само от износване. Друг проблем срещан с тия двигатели е засядането на клапан, причинява се при спиране на двигателя след големи натоварвания на високи обороти, маслото намиращо се между стеблото на клапана и водача му ''изгаря" и пружината на клапана няма нужната сила да го затвори, след раздвижване нещата се оправят.

http://www.praktiker.bg/bg/Motor-oils/Е ... D/p/437568