pansim написа:Днес получих специалния инструмент, и опитах да регулирам машината по книга.Регулирането на винт L е взаимосвързано и зависимо от предварителната регулировка на винт Т.Първо отвори капака,свали филтъра и виж колко е отворена дроселовата клапа на свободен ход.Трябва видимо процепа да е малък но и да си сигурен че клапата е сигурно подпряна на винта а не затяга в отвора на дифузьора.После си загрей машината и работи с L,защото при обратния случай,ако клапата предварително е отворена повечко(не може да си сигурен че не е пипано преди теб),през нея на свободен ход минава голямо количество въздух,спрямо което голямо количество ти вече гониш обогатяване и обедняване и стават грешки.След като си намерил най-стабилната работа с винт L (не гледаш точни обороти а макс. стабилна работа на двигателя), тогава вече може да коригираш и Т за регулиране по оборотомера или по задействането на центробежния съединител-да не ти се върти веригата на свободен ход.
Закачих оборотомер и започнах...
След няколко минутно загряване опитах да регуллирам свръх оборотите. Направих ги на 12900, като по книга май са 13000-13200. Нещо не успях да повиша до толкова. Но горивната смес бе с 30гр на литър /остана от китайката/ та...ще видим. Но това не е толкова фатално. По-лошото е, че не успях да докарам стабилни 2800об/мин на празен ход както е по книга. Под 3100 не работи устойчиво и гасне.
Оставих ги така - около 3100.
Нека мине празника и ще приготвя нова горивна смес и ще тествам пак.
Всякакви предположения за евентуален проблем са добре дошли![]()
Тест за рязане на дърво - отличен!!! Няма заглъхване, просто пее и реже с лекота.
ПП Естествено всичко това при гарантирана свещ,сигурно гориво и чист въздушен филтър.