На ладичката перката беше на шайбата на водната помпа. Къде точно си слагал ключе?
Всички имаме коли, нали ?
Gnus
- специалист
215 мнения в "Температура на Fiesta - сериозен проблем"
stoianov_n
- специалист
- Мнения: 844
Аз преди мноого години имах пежо 205 бензин...
Та там като загрее колата и светва една голяма червена лампа стоп....
Бях си сложил такова, заедно със датчика.
http://amavto.com/object.php?id=1277
Само като идея.....можеш да го сложиш до копчето за перката.



Та там като загрее колата и светва една голяма червена лампа стоп....


Бях си сложил такова, заедно със датчика.
http://amavto.com/object.php?id=1277
Само като идея.....можеш да го сложиш до копчето за перката.

toolegittoquit
- майстор
- Мнения: 2860
Сега, конкретно питам за датчика - какви са показанията му, някой има ли таблица съпротивление/температура?
kozl
- майстор
- Мнения: 11070
Аве и аз не знам за фродо, ама на 305 стрелката на горивото се влияеше от напрежението на инсталацията. На загасен двигател едно показва, като запаля и се понапълни резервоара. На температурата не съм забелязал, но на горивото много ме дразнеше и добавих ценер 11V с транзистор (емитерен повторител) и я кортулясах тая стрелка.
Е Тинки нали я провери стрелката с канчето, кво не ти харесва
И снимка си прикачил 
На пижо 305Д, термостата е на 83 гр. Обаче се продаваха и на 88 и на 96 - същите по форма. Много пъти съм си мислил да слагам зимен и летен термостат, оти зимаска парното ми недотопляше. И то се беше вторачило в стрелката, а она се сгуши нейде м-у синьото и белото и ладно в гоуемото купе на комбито. Да ама като се сещах за гуменото уплътнение на термостата и ми се отщеваха такива операции
Е Тинки нали я провери стрелката с канчето, кво не ти харесва


На пижо 305Д, термостата е на 83 гр. Обаче се продаваха и на 88 и на 96 - същите по форма. Много пъти съм си мислил да слагам зимен и летен термостат, оти зимаска парното ми недотопляше. И то се беше вторачило в стрелката, а она се сгуши нейде м-у синьото и белото и ладно в гоуемото купе на комбито. Да ама като се сещах за гуменото уплътнение на термостата и ми се отщеваха такива операции

toolegittoquit
- майстор
- Мнения: 2860
kozl написа: Е Тинки нали я провери стрелката с канчето, кво не ти харесваПроверих я, ама Диянев даде някакви 65ома, които били 100 градуса. Ако при 100 стрелката е в средата, то при мен при 100 тя е на 3/4. Искам да разбера оригинално къде е позицията на стрелката при различни температури. Иначе вече се ориентирах.И снимка си прикачил
Между другото - някой да знае къде се намира отдушника на резервоара? Май ми прави вакум. Без капачка на резервоара колата върви видимо по-добре.

А за гуменото уплътнение при теб - какво му има? То всички имат.
kozl
- майстор
- Мнения: 11070
Вече една година откак се разделих с 305Д. Заради липса на части - най-вече тенекии и др. по фасадата.
Гуменото уплътнение губи еластичност и се скапва с времето, а резервни не намерих. И заради едно уплътнение трябва цял нов термостат
.
За проверка положението на стрелката осигури термомер и го топни в канчето с датчика и с нагревателче за кафе си направи засечка - Т градуси - положение на стрелката.
Е тука ще пиша една идея дето не съм я проверявал, вместо вода да ползваш масло в канчето та да дигнеш Т 120 гр.
За кривата Т/R би трябвало във фродо форума да има. В котешкия има, ама няма да ти е в полза.
Отдушника ще дириш, като почнеш с оглед на резервоара. при няколко коло закономерността е, че почва с тръбичка от най-високата точка и завърва над нивото на гърловината за зареждане или на нейно ниво. Е при някои коли е с клапани, но не вярвам при теб да е така.
Рекох да почистя маркуча на отдушника с компресора от изхода при капака на резервоара (306) и пуф отворих си работа да свалям кората под калника за достъп до тръбичките, че там бяха на снадка и от налягането снадката се изтреля.
Гуменото уплътнение губи еластичност и се скапва с времето, а резервни не намерих. И заради едно уплътнение трябва цял нов термостат

За проверка положението на стрелката осигури термомер и го топни в канчето с датчика и с нагревателче за кафе си направи засечка - Т градуси - положение на стрелката.
Е тука ще пиша една идея дето не съм я проверявал, вместо вода да ползваш масло в канчето та да дигнеш Т 120 гр.
За кривата Т/R би трябвало във фродо форума да има. В котешкия има, ама няма да ти е в полза.
Отдушника ще дириш, като почнеш с оглед на резервоара. при няколко коло закономерността е, че почва с тръбичка от най-високата точка и завърва над нивото на гърловината за зареждане или на нейно ниво. Е при някои коли е с клапани, но не вярвам при теб да е така.
Рекох да почистя маркуча на отдушника с компресора от изхода при капака на резервоара (306) и пуф отворих си работа да свалям кората под калника за достъп до тръбичките, че там бяха на снадка и от налягането снадката се изтреля.
montoya
- майстор
- Мнения: 1118
Фиеста, една бензинова карах последно 97-ма година. Сгъваше резервоара от вакум. Вместо да се занимаваш да търсиш тръбичка или вентилация, която най вероятно е в маншона на гърловината, който като го махнеш, ще изкочи ръжда и кофа кал, направо вземи и направи една дупка 6мм на капачката и си готов с вентилацията
Кики
- специалист
- Мнения: 549
toolegittoquit написа:Сега, конкретно питам за датчика - какви са показанията му, някой има ли таблица съпротивление/температура?Я пробвай с таблицата на бушменитe: http://injectorservice.com.ua/docs/temp ... ostics.pdf
ПП сега се загледах че тази таблица е за датчика на ЕКУ-то, няма да стане.
Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!