• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
Gnus - специалист
На ладичката перката беше на шайбата на водната помпа. Къде точно си слагал ключе?
volf - специалист
На лада1300 перката е там,ама на 1500s е на ел.двигател.
stoianov_n - специалист
Аз преди мноого години имах пежо 205 бензин... :wallbash: :motz: :censored:
Та там като загрее колата и светва една голяма червена лампа стоп.... :motz: :censored:
Бях си сложил такова, заедно със датчика.
http://amavto.com/object.php?id=1277
Само като идея.....можеш да го сложиш до копчето за перката. :-D
Gnus - специалист
Аз имам 306, но там моторите и доста части са като на 205 и имам стрелка за температурата и лампа СТОП. По едно време не ми работеше перката и прегряваше на градско. Като светне стопа (или като видя, че отива към светване), надувах парното.
toolegittoquit - майстор
Сега, конкретно питам за датчика - какви са показанията му, някой има ли таблица съпротивление/температура?
kozl - майстор
Аве и аз не знам за фродо, ама на 305 стрелката на горивото се влияеше от напрежението на инсталацията. На загасен двигател едно показва, като запаля и се понапълни резервоара. На температурата не съм забелязал, но на горивото много ме дразнеше и добавих ценер 11V с транзистор (емитерен повторител) и я кортулясах тая стрелка.
Е Тинки нали я провери стрелката с канчето, кво не ти харесва :? И снимка си прикачил :?
На пижо 305Д, термостата е на 83 гр. Обаче се продаваха и на 88 и на 96 - същите по форма. Много пъти съм си мислил да слагам зимен и летен термостат, оти зимаска парното ми недотопляше. И то се беше вторачило в стрелката, а она се сгуши нейде м-у синьото и белото и ладно в гоуемото купе на комбито. Да ама като се сещах за гуменото уплътнение на термостата и ми се отщеваха такива операции :roll:
toolegittoquit - майстор
kozl написа:
Е Тинки нали я провери стрелката с канчето, кво не ти харесва :? И снимка си прикачил
Проверих я, ама Диянев даде някакви 65ома, които били 100 градуса. Ако при 100 стрелката е в средата, то при мен при 100 тя е на 3/4. Искам да разбера оригинално къде е позицията на стрелката при различни температури. Иначе вече се ориентирах.
Между другото - някой да знае къде се намира отдушника на резервоара? Май ми прави вакум. Без капачка на резервоара колата върви видимо по-добре. :? Може и да свалям резервоара да го чистя, не знам.
А за гуменото уплътнение при теб - какво му има? То всички имат.
kozl - майстор
Вече една година откак се разделих с 305Д. Заради липса на части - най-вече тенекии и др. по фасадата.
Гуменото уплътнение губи еластичност и се скапва с времето, а резервни не намерих. И заради едно уплътнение трябва цял нов термостат :shock: .
За проверка положението на стрелката осигури термомер и го топни в канчето с датчика и с нагревателче за кафе си направи засечка - Т градуси - положение на стрелката.
Е тука ще пиша една идея дето не съм я проверявал, вместо вода да ползваш масло в канчето та да дигнеш Т 120 гр.
За кривата Т/R би трябвало във фродо форума да има. В котешкия има, ама няма да ти е в полза.
Отдушника ще дириш, като почнеш с оглед на резервоара. при няколко коло закономерността е, че почва с тръбичка от най-високата точка и завърва над нивото на гърловината за зареждане или на нейно ниво. Е при някои коли е с клапани, но не вярвам при теб да е така.
Рекох да почистя маркуча на отдушника с компресора от изхода при капака на резервоара (306) и пуф отворих си работа да свалям кората под калника за достъп до тръбичките, че там бяха на снадка и от налягането снадката се изтреля.
montoya - майстор
Фиеста, една бензинова карах последно 97-ма година. Сгъваше резервоара от вакум. Вместо да се занимаваш да търсиш тръбичка или вентилация, която най вероятно е в маншона на гърловината, който като го махнеш, ще изкочи ръжда и кофа кал, направо вземи и направи една дупка 6мм на капачката и си готов с вентилацията
Кики - специалист
toolegittoquit написа:
Сега, конкретно питам за датчика - какви са показанията му, някой има ли таблица съпротивление/температура?
Я пробвай с таблицата на бушменитe: http://injectorservice.com.ua/docs/temp ... ostics.pdf
ПП сега се загледах че тази таблица е за датчика на ЕКУ-то, няма да стане.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: