Изгледайте това клипче и ще ви се изясни как работи импакта.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=f0gSJa3L_7c[/youtube]
На тоя принцип са всички импакт драйвъри, импакт ренчове и пневматични гайковерти
Колкото до конкретния парксайд, единствения недостатък които виждам е че няма пресети на скоростта което означава че контрола над скоростта на завиване става само със спусъка.
Всички актуални модели импакт драйвъри на големите марки освен че са безчеткови са обикновено с поне 3 'скорости' което не са 3 нива на редукция както при винтовертите а електронно ограничение на максималната скорост при натиснат докрай спусък. Това от своя страна е много практично при работа с малки винтове/болтове и минимизира вероятността от пренавиване.
Въпреки това за цената си е без конкуренция.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=f0gSJa3L_7c[/youtube]
На тоя принцип са всички импакт драйвъри, импакт ренчове и пневматични гайковерти
Колкото до конкретния парксайд, единствения недостатък които виждам е че няма пресети на скоростта което означава че контрола над скоростта на завиване става само със спусъка.
Всички актуални модели импакт драйвъри на големите марки освен че са безчеткови са обикновено с поне 3 'скорости' което не са 3 нива на редукция както при винтовертите а електронно ограничение на максималната скорост при натиснат докрай спусък. Това от своя страна е много практично при работа с малки винтове/болтове и минимизира вероятността от пренавиване.
Въпреки това за цената си е без конкуренция.