• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
Чираче - майстор
simplex написа:
VW Passat CL 1.8 RP, 90hp. Като екстри има подгрев на задното стъкло и табло с оборотомер и електронен часовник.
Няма централно, няма ел.стъкла, няма хидравлика. Кара се не трудно като за кола без хидравлика.
Чист пасатор :lol:
kr1100 - майстор
simplex написа:
kr1100 написа:
G12 1l концентрат Gowell е 7,13 лв с ДДС
Относно Gowell - къде тая цена?"Марков" антифриз под 10лв/1литър не видях.
Питал си отговарял съм ти даже и на лични. Мога да ти купя и пратя по куриер.Ако ми се отвори път за Бургас скоро мога да ти го донеса.
Миналата година 11м беше на 6,83 ;в - вдигнаха го / доливах заради 2 скоби към редуктора.
ESPACE - майстор
Коли с ръжда в охлаждането, която не се маха и след промивки са 99% прегрявани някога.
gogo7777 - майстор
Ако някой си мисли, че ще дам 300лв за масло+антифриз+2 филтъра - объркал се е.
Дай 10 кинта и си набави цвик от някоя мандра. Налей в системата и карай.....сменяй периодично цвика. Това е за промиване. Когато решиш, че системата вече е промита, налей си антифриз какъвто си искаш и си язди Пасатко безпроблемно. Ако искаш да минеш още по-тънко, можеш да си направиш сам охладителната течност..... :wink:
пишман_майстор - майстор
simplex написа:
montoya написа:
Червения Г12 или другия Г13 антифриз с времето се изплащат, особено втория 60 лв е туба 5 литра, която се разрежда 1:1 и имаш 10 л готов антифриз, който ще ти почисти системата, ще обере боклуците и ще даде възможност на колата да се охлажда правилно.:
О, да - изплащат се. След 6 месеца ще е антифризът ръждив болвоч, колкото и да промивам системата. И пак ще го хвърля. Докато не мине няколко антифриза и не изчисти системата и най-вече - не си оправдае покупката на по-скъп антифриз с по-чиста система - не мисля да инвестирам в скъп, който да хвърля защото е придобил ръждив цвят.
Тинки.....как да ти кажа ...да речем , че аз съм "виждал" доста повече коли от теб. Ще наблегна за пореден път в/у мои думи, става малко банално, но...повторението му е майката. Г12 ( както и Г13 ) антифризи не предизвикват корозия. Дори да е имало ръжда, тя повече не избива. Не става с времето ръждив цвят във охл.течност. Дори и две години да минат. Не ти трябват многократни промивки, една е достатъчна. Веднъж заредена със хубав антифриз, ако няма загуби/течове - само караш.
Единственото от което се променя цвета от червен ( какъвто е Г12 ) е, че може да стане със зеленикав отенък, причината за да стане това е, че навлизат газове в охл.система. По това се познава, че двигателят има проблем с гарнитура или друг проблем примерно. Но ако навлизането на газовете е много слабо, ще мине доста време преди да си проличи ( да стане зеленикав)
Много мога да пиша , виждам обаче, че няма много смисъл. Икономията е майка на мизерията. Знам, че всичко е пари, но много често "спестените" пари от тънкажни сметки излизат през носа. И как ги изкара, че е 60кинта ( май на едно място видях и 80) антфирза ти?! Литър и половина Хепу концентрат ти е 11-12 левчета . Ти само с концентрат ли ще я караш тази кола?! Няма 40лв да идат общо като се разреди. Ще се прецакаш с ойвтения хантфриз ама....
Chefo77 - майстор
simplex написа:
Chefo77 написа:
Тази кола не си я взел, за да И слугуваш.
Пак штъ питам - защо да дам 60лв за антифриз, който общо взето ще ползвам за промивка и ще го хвърля?
Ами промий я. Не с антифриз. С вода и/или с други добавки. И вече на чисто - антифризин.
IGAT-а го купувам по 11 лева литъра концентрат. Разфасовките са по 1.5 л. Мисля, че две опаковки ще са ти достатъчни. Но това е какво аз бих направил (и съм правил 3 пъти, на трите коли досега). Но аз съм малко луд, аз даже и спирачните течности съм сменял. Чист идиотин :)
Chefo77 - майстор
Тинки, 1:1 разреждане, е -30 градуса. Трябват ти 3 литра и допълваш вода. Много добре знаеш какви температури стига минимума в Бургаско. Освен това, това е ИСТИНСКИ продукт, не ти трябва да го държиш концентриран, за да си сигурен, че няма да замръзне.
Когато човек иска нещо - търси начин. Когато не иска - търси причина.
gogo7777 - майстор
Но аз съм малко луд, аз даже и спирачните течности съм сменял. Чист идиотин
И аз така......ама гледам редовно да си сменям ароматизатора в купето......гумите също чат-пат ги сменям.
p.v.x - майстор
simplex написа:
[
пишман_майстор написа:
Тинки......
G11 и G12 не се смесват. А колата е за G11, значи е предвидена да няма проблем с него. Едва ли сме по-умни от производител, който е казал G11. А освен 11лв/опаковка, като трябват поне 3, слагаме и 8-9лв доставка и става антифриз на цена по-висока от тая на уискито. :shock:
А ти си тръгнал , да го поучаваш. :shock:

На краставичар , краставици да продаваш. :roll:

Той е измислил химическите формули на тези видове антифриз , а ти ще си позволяваш да го напътстваш. :-D

:rock:
пишман_майстор - майстор
Chefo77 написа:
Тинки, 1:1 разреждане, е -30 градуса. Трябват ти 3 литра и допълваш вода.
Точно. А на Хепу е дори -37 при такова съотношение на смесване.
simplex написа:
simplex написа:
G11 и G12 не се смесват. А колата е за G11, значи е предвидена да няма проблем с него. Едва ли сме по-умни от производител, който е казал G11
Последните модели на голф МК3 са били с Г12, Нищо не е променяно по автомобила. Що ли...а да, сетих се. станал редовен гаф за спукани радиаторчета, блокове и т.н.
Г11 и Г12 не е добре да се мешат-да. Г12++ обаче се смесва без проблем и с двете. Принципно когато се минава на друг тип, трябва пълна промивка с вода. Вместо Г12, може да е Г12 плюс , пак няма силикати и фосфати. Изкл. подходящ и за алуминиеви, и за чугунени мотори/глави. 30 кинта за две туби по 1.5 лт и преварена чешмяна вода 1 към 1 .
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 154

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: