• 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
nikolovvd - майстор
Ти си знаеш най-добре!
Хайде на 42-рата страница!
stoianov_n - специалист
Много глупости прочетох до тук и не само от Тинки.
Добре, че нямам време да пиша.
Айде който не е наясно да не се обажда.....само бъзик може. :-D
p.v.x - майстор
Не иронизирайте до крайност темата.
Може да използвате цветовата гама , когато искате да подчертаете нещо важно.
montoya - майстор
nikolovvd написа:
Пак нищо не си разбрал!
Температурата при изгаряне на газ пропан-бутан е по-висока от тази на бензин и иглите прегряват, защото го няма бензина да ги охлажда.
След няколко месеца като превключиш на бензин двигателя ще се тресе и няма да работи равномерно, защото бензина няма да става на мъгла в цилиндъра, а иглата ще го плюе.
Моите уважения, ама за кои игли говориш при RP двигател на фолксваген пасат Б3?
nikolovvd написа:
Разхода на Пасат 3 на газ е 12-13, ако е настроена газовата на вървене. :rolleyes:
Ако я настроиш икономично ще трябва да минаваш на бензин по баирите, но не виждам как ще стане безболезнено, защото изключваш бензиновата помпа, а тя трябва да направи 2.5 атмосфери в рейката, за да може да работи на бензин. :)
Може да има 1-2 литра разлика в зависимост от състоянието на колата, но ако дава 6.5 разход на бензин АГУ се обезсмисля. :vom:
За съжаление данните ми са от преди 10 години. Тогава за последно ми е минал такъв Пасат през ръцете. :?
Не предполагах, че още има от този модел пасатори на пътя. :-D
Не ми се връзвайте! :-D Има и Б2. Ежедневно ги виждам. Виж Б1 не съм виждал скоро. :toimonster:
Няма игли тука, само една и тя е доста над частта в която става изгарянето. Помпата пък прави тея 2,5 атм, но са само до едната дюза и няма абсолютно никакъв смисъл да работи, докато караш на газ.
Осве това, ако помпата върти бензинът при работа на газ, той се загрява и се скапва много по бързо. За 1 месец в резервоара от 10 л бензин, стават сигурно 10 литра ацетон и други подобни гадости, които съсипват маркучи и гумени уплътнения.
Относно разхода, зависи но лятото 10-11 на 100 смесен разход се докарват. На дълго няма как да падне под 8 на газ, колкото и да се хвалят някои, че им харчи примерно 7/100 на дълго. Градското, много зависи от вида му, но на мен в Берковица зимата в студеното, под 16/10 не съм падал, обикновено е 18-20. В същото време като тръгна за София, през Петрохан, отиване и връщане са 160 км и карам около 60-70 км градско, разхода ми е 10/100. В София чисто градско, лятото ми е около 11, зимата около 13 на 100. С копче с ръчно превключване съм и паля и карам само на газ. Бензи, единствено ако се изпусна да ми свърши газта в града, да отида да си сипя газ и понеже ми е спряна помпата с реле и на газ не работи карам с едни 30 литра в резервоара вече втора година, останали са около 20 литра, годни за употреба /все още мирише на бензин/. Лятото свалях резервоара и го източих целия, та знам количеството
kolcho - специалист
simplex написа:
газифицирано е и колата
Е, дотук темата беше забавна. след Тинки-газификацията може да се каже, че става бомбастична!
:lol:
nikolovvd - майстор
simplex написа:
не се сети, че това е моно инжекция
Вярно е! Не съм предполагал, че още се движат автомобили с моно, но какво може да се очаква от кола на 30 години.
По-нагоре писах, че последното Б3 мина през ръцете ми преди 10+ години и бе с газов инжекцион.
Трябваше да се сетя, когато съветваха Тинки да пъхне тръбата на газта във въздушния филтър. :)
И моя двигател е 1.8, но мощността с над 150% повече. При Тинки просто са изхабили материала за двигателя.
Предишната ми кола 91-ви набор беше с 2 литра двигател и вадеше 120 коня при това с 8 клапъна, а не като съвремените с 16.
Монтоя, помпата се включва при паленето и спира когато направи нарягането. Ако караш на газ ще се включва само от време на време, за да поддържа нужното налягане и ако ти се наложи да минеш на бензин, става мигновено.
Когато помпата е изключена ще се наложи да изчакаш малко, докато горивото достигне до двигателя. В зависимост от условията на пътя може и в движение да стане, защото нова помпа прави към 8 Бара налягане, но когато е стара е по-различно. От друга старана горивото което минава през помпата, освен че я охлажда, я и смазва.
SEV - специалист
Я кажи,аз как да си газифицирам автопарка в нас.Всичките са дизелови.
Duke_BG - специалист
При подаване на контакт помпата се включва за определено време и ако след това не запали двигателя спира - ползва извода на динамото. пресостат няма разбира се - има регулатор на налягане мембрана с пружинка и когато налягането стане по-високо от необходимото бензина се връща обратно в резервоара.

Няма значение че моното е високо - когато през него не минава бензин му се разсъхват О пръстните и започва да "пикае" в дросела.

ТИНКИ :
Значи все пак ти дойде акъла как да прекъснеш инжектора :)

а сега следващата задачка : как да направиш така че ако дадеш на контакт изпарителя да не пуска газ на незапален двигател :)
nikolovvd - майстор
simplex написа:
А тя помпата върти, ама върти и бензина, който от постоянното нагряване се разлага до лепкав бълвоч и ебава мамата на помпата, дюзата и всичко останало. :evil:
Това може да се случва само при теб, не мислиш ли?
На предишната кола за 20 години нищо подобно не е ставало, а новата е на 8+ години и не мисля че ще се случи нещо такова. И ако искаш вярвай, но има датчик за налягането, който е настроен за определено налягане от 2.2 до 2.5 в повечето автомобили. На някой автомобили се чува как работи помпата, когато подадеш на контакт и ако не запалиш двигателя спира. Ако това налягане не е налично нама да можеш да запалиш! След като запалиш и започне консумацията на гориво помпата отново се включва.
Естествено става дума за пълната инжекция, а не за карбуратор или моно.
kozl - майстор
SEV написа:
Я кажи,аз как да си газифицирам автопарка в нас.Всичките са дизелови.
Може да добавяш газ към входющия въздух с неясен резултат.
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 154

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: