• 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 26
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
lexus ct200h - специалист
[-o<

Прикачен файл

20170124_125600.jpg

Прикачен файл

20170124_125635.jpg

Прикачен файл

20170124_130240.jpg

Прикачен файл

20170124_130547.jpg

Прикачен файл

20170124_130622.jpg
lexus ct200h - специалист
Ето как е работила системата през първия сезон. Образувалите се микро течове сумирано са се превърнали в теч и така са освободили пространство под вентилите със затегнати капачки, докато не ги е счупило налягането. Забележете, в РС има достатъчно течност.

Прикачен файл

20170124_133727.jpg

Прикачен файл

20170124_133712.jpg

Прикачен файл

20170124_133521.jpg

Прикачен файл

20170124_133504.jpg

Прикачен файл

20170124_133448.jpg НАЙ-ПОКАЗАТЕЛНОЯ МИКРО ТЕЧ
lexus ct200h - специалист
Явно системата тече отвсякъде и суши под вентилите, на които защо е трябвало да им затяга капачките?

Прикачен файл

20170124_133815.jpg

Прикачен файл

20170124_133703.jpg
20170124_133703.jpg (111.14 KиБ) Видяна 1315 пъти
lexus ct200h - специалист
И така тази система би работила само със зачислен огняр, както по училищата, който да следи всекидневно какво се случва.
kozl - майстор
lexus ct200h написа:
Явно системата тече отвсякъде и суши под вентилите, на които защо е трябвало да им затяга капачките?
Изображение
Е тва не са вентили, а автоматични обезвъздушители и те сами си прокапват след време. Така че чудя се дали не е по-добре със затегнати капачки да стоят. На комшии такава беля има стори..........щот докато открият от де ги наводнява. А там какпка по капка ама в колекторната кутия, а тръбите от PE-X и в гофре от ПВЦ-е. И като тръгне водата в гофрето "де го чукаш де се пука". Излазя мокрото далеч от източника на теча.
lexus ct200h - специалист
kozl написа:
lexus ct200h написа:
Явно системата тече отвсякъде и суши под вентилите, на които защо е трябвало да им затяга капачките?
Изображение
Е тва не са вентили, а автоматични обезвъздушители и те сами си прокапват след време. Така че чудя се дали не е по-добре със затегнати капачки да стоят. На комшии такава беля има стори..........щот докато открият от де ги наводнява. А там какпка по капка ама в колекторната кутия, а тръбите от PE-X и в гофре от ПВЦ-е. И като тръгне водата в гофрето "де го чукаш де се пука". Излазя мокрото далеч от източника на теча.
Не знам как трябва да са, за това питах Лазар по-нагоре.
Andri01 - майстор
На тези автоматични обезвъздушителни вентили пластмасовите капачки / черните/ НЕ трябва да се затягат!! Вътре има поплавок,който при пропуска въздуха,а когато дойде течност се повдига и затваря отвора.
lexus ct200h - специалист
Andri01 написа:
На тези автоматични обезвъздушителни вентили пластмасовите капачки / черните/ НЕ трябва да се затягат!! Вътре има поплавок,който при пропуска въздуха,а когато дойде течност се повдига и затваря отвора.
При мен ги затегнаха и така, мисля си, че се обезсмислят.
Чираче - майстор
До сега не бях виждал толкова калпави спойки на медни тръби. Явно човека сега се учи, и няма кой да му покаже как става. :lol: А се пише майстор..... Нямам думи. :?
preslav - майстор
Мълчах, мълчах, мълчах, ама то търпило не търпи - след като клиент може да бъде наречен "тъпак" как да се обърна към "майстора" с Уйо ли? Ти бе Уйо като си виждаш скопосийката защо не отидеш по-нисък от тревата и по-тих от водата да си я оправиш, ами си тръгнал да кръщаваш всички ни колко си добър на теория? Не, че да давам идеи, но ако аз бях на мястото на клиента ти отдавна да ти бях отрязал топките (или кавото там друго имаш)! На обиден нещо се правиш, всяка стотинка си бил можел да докажеш пред данъчните - радвай се, че мутрите не четат в този форум иначе ако те чуят какви ги плещиш ще куцаш и с двата крака!
Влизай в час и се поправи, че най-малкото, което ще загубиш е работата си!
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 26

Тема "локално парно губи мистериозно течност" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: