
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
gogo7777
- майстор
51 мнения в "Зарядно за автомобилен акумолатор"
Hoвoceлckи
- майстор
- Мнения: 2531
Що ли не мога да си спомня да е имало такива за ВЕФ по онова време 

miro_800
- специалист
- Мнения: 100
От vw форума:
от ktamen » Съб ное 28, 2015 22:27
Със сигурност имаш по чекмеджетата стари зарядни за телефон. Трябват ти 3 броя, желателно оригинални, режеш им буксите и ги свързваш последователно - плюс с минус. Използваш за изводи плюса от първото и минуса от третото, които не са свързани към средното зарядно. Снадките на средното зарядно ги изолираш с тиксо. Включваш ги и трите в някой разклонител.
Ако не можеш да определиш кое е плюс и кое минус, заголи жичките и ги топни в чаша със солена вода, от минусовата жичка ще започнат да се отделят малки мехурчета водород.
Така ще получиш 15 волта стабилизирано и филтрирано напрежение със защита от късо съединение. Връзваш ги тези 15 волта към акумулатора и зареждането започва, тока ще е колкото е тока на най-слабото зарядно - вероятно около 0,5 ампера. Зареждането ще е бавно, но качествено. С колкото по-слаб ток зареждаш, толкова зареждането е по-пълноценно.
Друг вариант е със зарядно за лаптоп, напрежението му обикновено е около 20В, свървзаш плюса на зарядното към пъпката на лампа от мигач, а цокъла на лампата към плюса на акумулатора, минуса на зарядното към минуса на акумулатора. Ако зареждането ти се струва бавно използвай лампа от фар. Вероятно зарядното за лаптоп също има защита от късо и може да се върже директно към акумулатора, без лампа, но не съм сигурен, а ако няма защита може да го прецакаш. Затова най-добре да зареждаш през лампа.
Числата отбелязани на акумулаторите важат, докато са чисто нови, ако акумулатора ти е на години, 0,5 ампера ще го заредят до 100% за 10 - 20 часа. Зареждането трябва да спре когато напрежението на клемите на все още включения към зарядното акумулатор достигне 14 - 15В.
Все пак подобни импровизации не са много практични и ако използваш зарядно повече от веднъж месечно, най-добре да си купиш читаво зарядно.
от ktamen » Съб ное 28, 2015 22:27
Със сигурност имаш по чекмеджетата стари зарядни за телефон. Трябват ти 3 броя, желателно оригинални, режеш им буксите и ги свързваш последователно - плюс с минус. Използваш за изводи плюса от първото и минуса от третото, които не са свързани към средното зарядно. Снадките на средното зарядно ги изолираш с тиксо. Включваш ги и трите в някой разклонител.
Ако не можеш да определиш кое е плюс и кое минус, заголи жичките и ги топни в чаша със солена вода, от минусовата жичка ще започнат да се отделят малки мехурчета водород.
Така ще получиш 15 волта стабилизирано и филтрирано напрежение със защита от късо съединение. Връзваш ги тези 15 волта към акумулатора и зареждането започва, тока ще е колкото е тока на най-слабото зарядно - вероятно около 0,5 ампера. Зареждането ще е бавно, но качествено. С колкото по-слаб ток зареждаш, толкова зареждането е по-пълноценно.
Друг вариант е със зарядно за лаптоп, напрежението му обикновено е около 20В, свървзаш плюса на зарядното към пъпката на лампа от мигач, а цокъла на лампата към плюса на акумулатора, минуса на зарядното към минуса на акумулатора. Ако зареждането ти се струва бавно използвай лампа от фар. Вероятно зарядното за лаптоп също има защита от късо и може да се върже директно към акумулатора, без лампа, но не съм сигурен, а ако няма защита може да го прецакаш. Затова най-добре да зареждаш през лампа.
Числата отбелязани на акумулаторите важат, докато са чисто нови, ако акумулатора ти е на години, 0,5 ампера ще го заредят до 100% за 10 - 20 часа. Зареждането трябва да спре когато напрежението на клемите на все още включения към зарядното акумулатор достигне 14 - 15В.
Все пак подобни импровизации не са много практични и ако използваш зарядно повече от веднъж месечно, най-добре да си купиш читаво зарядно.
gogo7777
- майстор
- Мнения: 8983
miro_800 написа:От vw форума:
от ktamen » Съб ное 28, 2015 22:27
Със сигурност имаш по чекмеджетата стари зарядни за телефон. Трябват ти 3 броя, желателно оригинални, режеш им буксите и ги свързваш последователно - плюс с минус. Използваш за изводи плюса от първото и минуса от третото, които не са свързани към средното зарядно. Снадките на средното зарядно ги изолираш с тиксо. Включваш ги и трите в някой разклонител.
Ако не можеш да определиш кое е плюс и кое минус, заголи жичките и ги топни в чаша със солена вода, от минусовата жичка ще започнат да се отделят малки мехурчета водород.
Така ще получиш 15 волта стабилизирано и филтрирано напрежение със защита от късо съединение. Връзваш ги тези 15 волта към акумулатора и зареждането започва, тока ще е колкото е тока на най-слабото зарядно - вероятно около 0,5 ампера. Зареждането ще е бавно, но качествено. С колкото по-слаб ток зареждаш, толкова зареждането е по-пълноценно.
Друг вариант е със зарядно за лаптоп, напрежението му обикновено е около 20В, свървзаш плюса на зарядното към пъпката на лампа от мигач, а цокъла на лампата към плюса на акумулатора, минуса на зарядното към минуса на акумулатора. Ако зареждането ти се струва бавно използвай лампа от фар. Вероятно зарядното за лаптоп също има защита от късо и може да се върже директно към акумулатора, без лампа, но не съм сигурен, а ако няма защита може да го прецакаш. Затова най-добре да зареждаш през лампа.
Числата отбелязани на акумулаторите важат, докато са чисто нови, ако акумулатора ти е на години, 0,5 ампера ще го заредят до 100% за 10 - 20 часа. Зареждането трябва да спре когато напрежението на клемите на все още включения към зарядното акумулатор достигне 14 - 15В.
Все пак подобни импровизации не са много практични и ако използваш зарядно повече от веднъж месечно, най-добре да си купиш читаво зарядно.



......и най-накрая му се препоръчва читаво зарядно, а не читав акумулатор.

Hoвoceлckи
- майстор
- Мнения: 2531
Хидра, помня имаше едни жълти зарядни за плоска и кръгла батерия. Кръглата - 12V, плоската -не съм сигурен 6V ли да беше
Но беше дефицитна стока ...

Тема "Зарядно за автомобилен акумолатор" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!