Hoвoceлckи написа:Остава да е дефектно ДТЗ-то или да е свързано неправилно. Бях ти писал да вържеш крушкаС това мнение съм напълно съгласен - ПРИ СВАЛЕН БУШОН, разкачи краищата на нагревателя и на тяхно място вържи обикновена крушка (имитираш нагревателя във веригата), включи бушона и ако ДТЗ пак пада вариантите са горепосочените.
Допускам питащият просто да е разменил местата на нулата и защитния проводник.


 
   
  
 .ПОнеже както казах имам на три кръга ДТЗ пробвах и на трите и все си пада(малко е съмнително и 3-те да са сдали багажа
.ПОнеже както казах имам на три кръга ДТЗ пробвах и на трите и все си пада(малко е съмнително и 3-те да са сдали багажа  .Метода с крушката още не съм пробвал но утре и това ще стане и пак ще кажа какво се е случило.Бойлера е нова и инсталацията за него също е нова.Кабела съм го пускал аз направих и на него мегер да не би да съм го закачил някъде при монтажа,но всичко е наред.Ще продалжавам да търся все нещо нередно има ама какво е ???
.Метода с крушката още не съм пробвал но утре и това ще стане и пак ще кажа какво се е случило.Бойлера е нова и инсталацията за него също е нова.Кабела съм го пускал аз направих и на него мегер да не би да съм го закачил някъде при монтажа,но всичко е наред.Ще продалжавам да търся все нещо нередно има ама какво е ???