lz2skt написа:Сега остава и да направиш един въздушен слънчев колектор,който да ти вкарва затоплен въздух чрез вентилатора на горелката да ти оптимизира и горенетоМоже ли да обясните какъв ефект ще има затопленият въздух?
При автомобила се цели въздушната струя да е по-студена - т.е. по е богата на кислород и изгарянето на горивото в двигателя е по-ефективно?
При котела явно не е така?
В момента въздуха в котелното когато гори горелката е 22 градуса ( имам един датчик за смесителен кръг от контролера , който виси във въздуха - затова и знам).
Мисля, че колегата "шоп" има инсталиран рекупелатор ( извинявам се ако бъркам терминологията) , който вчера го видях на живо в Мисю Бриколаж за скромната сума от 180 лева.
По-какъв начин този ъпдейт ще подобри работата на системата , моля Ви да ми обясните.
Предварително Ви Благодаря.