Най - вълнуващия въпрос зимно време.
preslav - майстор
Трифон П.Трифонов написа:
preslav написа:
Трифоне, моите уважения, ама нещо не ми се вярва да имаш кола с отворен разширителен съд...
Как предпочиташ, Пресли- снимка или око да види? Близо сме, та няма да е проблем. Преди няколко години и колите ми омръзнаха
tweety.vr, направи както fbr те е посъветвал!
Беше то когато се вълнувах от коли, сега съм карач, а не поправяч - някой ден ще надникна под капака ти, ама само ако имаш нужда от помощ. Благодаря за поканата все пак!
tweety.vr - напреднал
preslav написа:
tweety.vr написа:
Нали се досещате, че ако е могъл майстора, щеше да си го оправи. Какво да направя, да го вържа с въжето за врата вкъщи и докато не го оправи, да не го пускам. Звънях му пет пъти, идва, обезвъздушава и си отива. Това за него не било проблем, така били отворените системи, дрън-дрън...
А що се отнася до майстора, никак не съм гледала да ми е по-евтино, 90 лв. на точка взе човека. Просто препоръчан от доста доволни клиенти. На следващия майстор пък не му се занимава да оправя бакийте на предния и така стигам до форума, който не е ли за това създаден??? Ясно, че е най-вече за обмяна на опит, но и да бъдат споделени грешки, за да не ги повтарят хората примерно.
Да госпожо, разбирам ви, вдигнали сте ръце от майстора и сте решили да се оправяте сами с препоръки от форума - тогава прочетете какво ви е написал Румен72, вдигнете капака на колата, вижте кое къде е свързано и повторете системата в къщи. Дори на преливната тръба на разширителния съд можете да сложите капачка от автомобилен разширителен съд - не гарантирам, но се надявам проблемите ви да се решат.
По повод на обезвъздушаването си мисля, че е редно да се прави когато системата е в покой т.е. помпата трябва да е спряна, котелът да не работи.
Освен това ако снимате и "болните" радиатори на някой може да му дойде допълнителна идея.
Докато намерите решение обезвъздушавайте редовно - веднъж в месеца не чак толкова натоварващо.
Успех!
Благодаря много, ето снимки, само тези двата са вързани така, само от едната страна и двете тръби, но майсторите ме убеждават, че не е това проблема.
А то когато е един път в месеца обезвъздушаване няма проблем, лошо е като е сутрин и вечер :sad:
Прикачен файл:
26695756_10211276353969447_336208156_o.jpg
Прикачен файл:
26732369_10211276353929446_1051751280_o.jpg
tweety.vr - напреднал
Трифон П.Трифонов написа:
preslav написа:
Трифоне, моите уважения, ама нещо не ми се вярва да имаш кола с отворен разширителен съд...
Как предпочиташ, Пресли- снимка или око да види? Близо сме, та няма да е проблем. Преди няколко години и колите ми омръзнаха
tweety.vr, направи както fbr те е посъветвал!
В случая е прав.
http://elkom-express.bg/%D1%80%D0%B0%D0 ... %B8%D0%B5/
Съжалявам за дългия линк! Не успях да го съкратя.
Много благодаря Трифон П.Трифонов!!! :)
Сега поне да знам третия пореден майстор за какво го викам и за какво да настоявам, защото от философи ще стана и аз вече специалист. Като оправим нещата ще пиша тук. Може да е полезно за някой като мен изпатил.
За жалост, това е една проблемна инсталация.
Тръби ф25 за котел 35 киловата...и трябва да захранят 2 етажа...което обяснява защо помпата е на 3та скорост, което пък е прадпоставка за кавитация или поне описаните проблеми.
За сравнение, ще подвързвам 10 киловатова каминка на дърва с тръба ф22, което е вашето ф25.
Дано въздуха да изчезне!
krasi92 - майстор
При несметнати диамвтри на тръбите единствено затворена система би работила коректно
krasi92 написа:
При несметнати диамвтри на тръбите единствено затворена система би работила коректно
Те ти приказка на място, ма не навреме.Ясно е ква ти е идеята.
Дай един анализ на ситуацията, че да видим какво се печели, какво се губи и кое си заслужава!
jabata - специалист
krasi92 написа:
При несметнати диамвтри на тръбите единствено затворена система би работила коректно
Затворената система би подобрила малко нещата, но недокрай. Просто тръба ф25 няма как да прекара на 100 % топлинната енергия на 35 KW котел. Тръбата е крайно неоразмерена. И в случая ще се наблюдава именно това, най-далечните радиатори, или тези с най-високо съпротивление, ще останат студени. И като добавиме разширителния съд вързан на топлата вода, в тях винаги ще има въздух. Този филм вече съм го гледал в една инсталация. Системата беше затворена, въздух излизаше непрекъснато по-малко, непрекъснато се доливаше, 2 от най-отдалечените радиатори бяха винаги студени.

Тема "Безкрайно обезвъздушаване на радиаторите" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: