Да, ама тази "иновативна" технология има едим много сериозен недостатък:
Батерията поддържа що-годе постоянно напрежение, за разлика от кондензатова, чието напрежение спада много бързо при разреждане.
Да не се налага да се зарежда след всеки винт.
Понеже 1F = 1C/1V.
По спецификация имаме 4.6V, 2.8A заряден ток / 60 секунди.
1А = 1C/1sec.
Капацитета който се зарежда в кондензатора = (2.8А * 60 sec) / 4.6V = 15.85 F,
та от тези 320F, реално се ползват едни 5%.
Никъде в спецификациите не дават времето за разряд, ама ако двигателят е примерно 25W, тези 5% ще ги разреди за около 15 секунди.
Батерията поддържа що-годе постоянно напрежение, за разлика от кондензатова, чието напрежение спада много бързо при разреждане.
Да не се налага да се зарежда след всеки винт.
Понеже 1F = 1C/1V.
По спецификация имаме 4.6V, 2.8A заряден ток / 60 секунди.
1А = 1C/1sec.
Капацитета който се зарежда в кондензатора = (2.8А * 60 sec) / 4.6V = 15.85 F,
та от тези 320F, реално се ползват едни 5%.
Никъде в спецификациите не дават времето за разряд, ама ако двигателят е примерно 25W, тези 5% ще ги разреди за около 15 секунди.