Ел. инструментите. Консумативи.
Viali70 - специалист
iivanov написа:
Не си играй с новите резачки . Толкова са напомпани и олекотени , че ме съмнява да има резерви .
Точно за това питам как става.. Защото много се съмнявам ,че след модефикация резачката ще остиска много дълго.. Това се отнася за новите резачки.. Наистина всичко е на макс при тях.. Добре е някой който е правил подобно подобрение да пише как става.. Ние гледа ме в ютуб , но требва и да и разбираш каакво говорят.. На Български клипове няма,а и на Руски не намерих..
Фитилчо - майстор
Недей да си играеш, това е свързано с четене(не малко) , а ти не рабираш този език... остави си я както е.
Viali70 - специалист
Фитилчо написа:
Недей да си играеш, това е свързано с четене(не малко) , а ти не рабираш този език... остави си я както е.
То ако ставаше само с четене...... Практика трябва. С четене и с приказки нищо не става. С комунистическите постулати дотук стигнахме..
koveslav - майстор
Viali70 написа:
Фитилчо написа:
Viali70 написа:
Може ли някой да обясни как се модефицират резачките. За коли , въздушни пушки и жени горе долу зная как става.. Но за резачките нямам на идея. Предполагам ауспух и настройки по кабуратора.. Но дали е така кой ще ми каже.

Правилно, но не само. Ауспуха се модва, отваря се (маха му се мъфлъра/заглушителя),цилиндъра се сваля надолу, увеличава се компресията, оттам оборотите и горивото......
С увеличаване на компресията не се постигат обороти.От нея следва ранно самовъзпламеняване,т.е. детонации и ред други проблеми.Като цяло да вземеш машина за "х" лева и да направиш подобрения за "у" лева отдавна е неоправдано.Защото за сумата х+у можеш да вземеш машина превъзхождаща твоя тунинг вариант и не създаваща проблеми..
Фитилчо - майстор
Така е , тук си прав. Сиромах човек жив дявол са казали хората :)
Иначе модването на заглушителя на ауспуха няма как да навреди. Има половителен ефект.
iivanov - майстор
Знам , че на хускварна 550 хр и 562 хр , които са си "моднати" 545 и 555 , видимата разлика е в едни пластмасови търкалета , сложени на коляновия вал . По моята логика така се намалява картерния обем . Което пък от своя страна нищо не ми говори . :? Не знам дали има разлика в карба и софтуера му .
koveslav - майстор
Фитилчо написа:
Така е , тук си прав. Сиромах човек жив дявол са казали хората :)
Иначе модването на заглушителя на ауспуха няма как да навреди. Има половителен ефект.
По-добре пипай бутало,канали за сместта и какво ли още не,но не и напосоки ауспуха.При двутактовата машина ауспуха и неговото съпротивление при различните обороти има пряко отношение към работата на двигателя и конкретно към качеството на пълнене.Прекалено малкото съпротивление на ауспуховата система води до изхвърляне на голям процент от новопостъпващата смес в цилиндъра през нея.Газоразпределението при двутактовия двигател си е финна нагаждация и ауспуха участва в него.Може да се смени със сметнат и направен за този двигател тунинг аусхпух,но това се прави заедно с други модификации по мотора. Има двутактови двигатели,които съвсем променят работата си като им се махне заглушителя-губят всякаква мошност в ниски обороти,прегряват цилиндрите в зоната на ауспуховия прозорец и задират т.н.-такива чудесии се случваха като си чоплехме моторетките и се правехме на майстори.От нашите експерименти и попрочетеното по темата двигатели се уверих,че тунинга е толкова сложен,колкото и първоначалното констуиране на двигателя. Не мисля,че някой с гаражни познания по двигатели е способен да постигне нещо смислено,още по-малко пък нещо рентабилно-т.е. да има някакъв смислен резултат от това....За сриването на ресурса и преразхода на тунингования чрез стъкмистики двигател пък няма смисъл да говорим.
пишман_майстор - майстор
Преди много години се "занимавах" да си поиграя малко с двут.машинки, вкл. и резачки. Общо взето при мен тюнека включваше по-голям цилиндър и бутало ( задължително на Метеор ) , друг карб и пригодена мембрана , търпимо обедняване откъм горивна смес. За ауспуха имах агент, загубих му координатите за жалост , занимаваше се с авиомоделизъм, та той беше изчислил резонансно гърне , което успяхме да го изработим и накрая и да го пригодим. Имаше странен вид резачката и стърчеше неприятно встрани. Реално не можахме да я тестваме с него на работа.
Бачо Кольо - напреднал
Според разбиращите от вас тази резачка истинска ли е?
https://bazar.bg/obiava-20770917/motore ... zprodazhba
:?

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: