iivanov написа:Не си играй с новите резачки . Толкова са напомпани и олекотени , че ме съмнява да има резерви .Точно за това питам как става.. Защото много се съмнявам ,че след модефикация резачката ще остиска много дълго.. Това се отнася за новите резачки.. Наистина всичко е на макс при тях.. Добре е някой който е правил подобно подобрение да пише как става.. Ние гледа ме в ютуб , но требва и да и разбираш каакво говорят.. На Български клипове няма,а и на Руски не намерих..
Ел. инструментите. Консумативи.
Viali70
- специалист
3846 мнения в "Тема за резачките и моторните триони"
koveslav
- майстор
- Мнения: 2216
Viali70 написа:С увеличаване на компресията не се постигат обороти.От нея следва ранно самовъзпламеняване,т.е. детонации и ред други проблеми.Като цяло да вземеш машина за "х" лева и да направиш подобрения за "у" лева отдавна е неоправдано.Защото за сумата х+у можеш да вземеш машина превъзхождаща твоя тунинг вариант и не създаваща проблеми..Фитилчо написа:Viali70 написа:Може ли някой да обясни как се модефицират резачките. За коли , въздушни пушки и жени горе долу зная как става.. Но за резачките нямам на идея. Предполагам ауспух и настройки по кабуратора.. Но дали е така кой ще ми каже.
Правилно, но не само. Ауспуха се модва, отваря се (маха му се мъфлъра/заглушителя),цилиндъра се сваля надолу, увеличава се компресията, оттам оборотите и горивото......
iivanov
- майстор
- Мнения: 3024
Знам , че на хускварна 550 хр и 562 хр , които са си "моднати" 545 и 555 , видимата разлика е в едни пластмасови търкалета , сложени на коляновия вал . По моята логика така се намалява картерния обем . Което пък от своя страна нищо не ми говори .
Не знам дали има разлика в карба и софтуера му .

koveslav
- майстор
- Мнения: 2216
Фитилчо написа:Така е , тук си прав. Сиромах човек жив дявол са казали хоратаПо-добре пипай бутало,канали за сместта и какво ли още не,но не и напосоки ауспуха.При двутактовата машина ауспуха и неговото съпротивление при различните обороти има пряко отношение към работата на двигателя и конкретно към качеството на пълнене.Прекалено малкото съпротивление на ауспуховата система води до изхвърляне на голям процент от новопостъпващата смес в цилиндъра през нея.Газоразпределението при двутактовия двигател си е финна нагаждация и ауспуха участва в него.Може да се смени със сметнат и направен за този двигател тунинг аусхпух,но това се прави заедно с други модификации по мотора. Има двутактови двигатели,които съвсем променят работата си като им се махне заглушителя-губят всякаква мошност в ниски обороти,прегряват цилиндрите в зоната на ауспуховия прозорец и задират т.н.-такива чудесии се случваха като си чоплехме моторетките и се правехме на майстори.От нашите експерименти и попрочетеното по темата двигатели се уверих,че тунинга е толкова сложен,колкото и първоначалното констуиране на двигателя. Не мисля,че някой с гаражни познания по двигатели е способен да постигне нещо смислено,още по-малко пък нещо рентабилно-т.е. да има някакъв смислен резултат от това....За сриването на ресурса и преразхода на тунингования чрез стъкмистики двигател пък няма смисъл да говорим.
Иначе модването на заглушителя на ауспуха няма как да навреди. Има половителен ефект.
пишман_майстор
- майстор
- Мнения: 1792
Преди много години се "занимавах" да си поиграя малко с двут.машинки, вкл. и резачки. Общо взето при мен тюнека включваше по-голям цилиндър и бутало ( задължително на Метеор ) , друг карб и пригодена мембрана , търпимо обедняване откъм горивна смес. За ауспуха имах агент, загубих му координатите за жалост , занимаваше се с авиомоделизъм, та той беше изчислил резонансно гърне , което успяхме да го изработим и накрая и да го пригодим. Имаше странен вид резачката и стърчеше неприятно встрани. Реално не можахме да я тестваме с него на работа.
Бачо Кольо
- напреднал
- Мнения: 41
Според разбиращите от вас тази резачка истинска ли е?
https://bazar.bg/obiava-20770917/motore ... zprodazhba

https://bazar.bg/obiava-20770917/motore ... zprodazhba

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!