



пон окт 22, 2018 3:46 pmgrants написа: Повишаването на оборотите не е в следствие от самопочистването или междинното почистване. Логичното обяснение според мен е липсата на енкодер, който да си гони зададените обороти защото Натурелското управление управлява мотора фазово, т.е. подава му да кажем 90V при 40% (примерно говоря). И проблема идва когато се натовари мотора, управлението си гони тези 90V но когато е натоварен мотора не може да поддържа същите обороти и в зависимост те са или ниски или високи. Възможно е от някаква тяга от комина да се променят безпричинно и точно защото контролера си гони напрежението, а не оборотите има аномалии при горенето.Бижуто отгоре на вентилатора има един топуз който е като маховика при колите да неби той да спомага за поддържането на оборотите. При мен когато духа вятър комина увеличава тягата и чувам как вентилатора олеква един такъв. Не мога преценя дали се развурта по бързо
Същото е и с колата, когато си натиснал педала на газта на 40% има разлика в скоростта дали ще тръгнеш да се изкачваш/спускаш когато не компенсираш с педала, същото сигурно става и с мотора. Като включим и по-сложния поток на въздуха, който преминава през камината Бърнит нещата ми се поизясняват.
Искаше ми се пак да експеремнтирам, но нямам време а искам отоплителната инсталация да е готова за идващите студени дни. Пък и бойлера вече трудно се затопля и кара 1 ден само от колекторите, а 2то тона пелетки си чакат неразопаковани още![]()
вт окт 23, 2018 8:25 pmNdp007 написа: ...При мен когато духа вятър комина увеличава тягата и чувам как вентилатора олеква един такъв. Не мога преценя дали се развурта по бързоАха, както и Грантса даде пример.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: