

чет яну 03, 2019 7:23 amkozl написа: По това компресорче няма ли надписи за ток, за мощност?Има някакви надписи:
чет яну 03, 2019 7:23 amkozl написа: А по твоята схема, диодите са на разстрел. ... Ако прекъснат значи си ги упогребил като башони. ...Дааа... разбрах!
Предвид предоставеното описание в искане за ОТИ с рег. индекс 26ЕЕ/52 от 19.07.2010 г. заведено в базата данни за администриране на ОТИ - EBTI-3 с рег. № APBG/2010/000076 и предвид приложените към него технически документи и мостра на изделието, стоката представлява: Електрически апарат в метално тяло с артикулен номер 728530 и с търговско наименование „мини компресор”.Е тва се търсеше.
Апаратът се състои основно от електродвигател и помпа и служи за помпане на гуми на леки автомобили.
Изделието няма резервоар и регулатор на налягането (предпазен клапан, пневматичен изключвател на задвижването), няма смазване, поради което се налага на всеки 5-8 минути работа да се изключва.
Не е оборудвано с колесар и няма приспособление за пръскане и почистване и следователно не се използва за задвижване на пневматични инструменти или за боядисване.
Работи с ток от 12V, като се захранва от запалката на автомобила). Размерите му са подходящи за ръчно пренасяне.
Максималното работното налягане на апарата е 250 PSI (18 bar), а дебита му е 0.9 l/min (0.054 m3/h).
Вградената в него помпа е с възвратно-постъпателен принцип на работа, като буталото й се задвижва от електромотор с работно напрежение 12 V и номинален ток 14 А.
нед яну 06, 2019 3:14 pmkozl написа: Твоите диоди работят с милиампери и като ги свържеш към електродвигателя на компресора, той няма да мръдне и ще се държи като проводник, а напрежението в-у диодите ще е все едно са директно към захранването. Нама кво да им ограничи тока и ще бъдат мигновенно претоварени.Разбрах. Се-га раз-брах.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: