Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
sek.1 - специалист
При горещото поцинковане не трябва да има херметически затворени профили . Това ми го обясниха преди няколко години като прашах едни конструкций за такова поцинковане в Радомир защото горещия цинк нагрявал до висока температура въздуха в профилите той се разширявал и те се искривявали до момент в който се получи цепнатина от някъде та ги дупчихме .
stiv1961 - майстор
Още в първия си пост колегата е коментирал в последната си снимка,за което евала

На снимката се вижда събирането на основната рамка на шасито с интегрирането на 4 колонки за канатите.Прорезите в края на профила са необходими при поцинковка.В противен случай се образува налягане което може да ги пръсне.
rosenred - специалист
Значи тук могат да се видят какви са изискванията при горещото поцинковане:http://zgp.bg/content/3429/%D0%A2%D0%B5 ... 0%B8%D1%8F

Чувал съм за Радомир и аз но не знам какви са размерите на ваната там.В Пловдив е бая голяма над 10 метра,3 дълбока и широка 1,30.
rosenred - специалист
Днес турих оргиналните колела.Взех мерка за калниците,прикапах профилите.Сега всичко е разглобено и натоварено на буса и утре-Пловдив!Никога не съм поцинковал изделие правено изцяло от мене и сега ми е много любопитно как ще се получи :-D .Уж съм спазил изискванията на фабриката ама да видим.... :?.Взимам си с мен малко флексче,цифрите за набиване и чука и една бормашинка хахаха.
rosenred - специалист
Така се получи колесара след поцинковане.Все още трябва да се монтира пода и светлините.

Прикачен файл

sled pocinkovka.jpg
kirililiev80 - напреднал
станало е перфектно,даваѝ следииме темата с интерес. :supz: =D>
stiv1961 - майстор
По-хубаво от заводско.Защото го правиш с мерак.Калниците ме кефят много :supz:
Iliev Labs - специалист
Колко килограма е до тук?
Май си го предобрил...
rosenred - специалист
Значи стоманената конструкция чукна точно 100 кг на кантара в завода за поцинковане.Моста по каталог е 32 кг.Изобщо с шперплата(буков,водоустойчив 21мм.специално за каросерии),гумите с джантите и страниците очаквам общото му собствено тегло да не надхвърля 180 кг.Но пък съм спокоен,че при пълна натовареност на моста констукцията нема да мръдне.За моста купих и специални усилени болтове ако не ме лъже паметта с якост на скъсване 11,9 кN.Лошото е че нямам ръчен циркуляр да отнема малко от шперплата по дължина,защото със зегето ще го осера,сигурен съм :? Иначе монтирах и стоповете и регистрационния номер и отзад стана като на ТИР. Хахаха :-D

Тема "Как да си направим ремарке(колесар)сами..." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: