А защо мислите че кондензатора остава зареден
прескачането на искра е защото е напълно разреден.

пон авг 13, 2018 6:49 pmDMN написа: Така е - няма как да се "изпразни" кондензатора по описаният начин, защото той е след "греца", и не може през него да върне ток обратно. А и би било опасно или най-малкото неприятно, всеки път като вадиш щепсела от контакта и случайно докоснеш "рогите" му, да те праска тока от кондензатораНавремето имаше едни малки сешоари - "Изгрев" май се зовяха. Говоря за 1990-1991 година. Та тези сешоарчета биеха ток всеки път, когато ги изключиш от мрежата и пипнеш щепсела.. Кой сериозен производител би допуснал такова нещо.
пон авг 13, 2018 11:19 pmChefo77 написа:То тва не е недостатък от производителя, а си е екстра на сешоара.пон авг 13, 2018 6:49 pmDMN написа: Така е - няма как да се "изпразни" кондензатора по описаният начин, защото той е след "греца", и не може през него да върне ток обратно. А и би било опасно или най-малкото неприятно, всеки път като вадиш щепсела от контакта и случайно докоснеш "рогите" му, да те праска тока от кондензатораНавремето имаше едни малки сешоари - "Изгрев" май се зовяха. Говоря за 1990-1991 година. Та тези сешоарчета биеха ток всеки път, когато ги изключиш от мрежата и пипнеш щепсела.. Кой сериозен производител би допуснал такова нещо.
пет авг 10, 2018 5:34 pmshotik написа: Зачисти го челно и преди да го включиш в контакт, с метален предмет докосни двата щифта , за да се "изпразни" кондензатора и тогава включи , няма да има дъга .Само внимавай колко ще зачистиш щифта, защото не е плътен метал, а тръбичка
вт авг 14, 2018 9:45 pma_stoev написа:Защо на много от новите коли , при някои нарушения на работа на двигателя , сепон авг 13, 2018 11:11 pmshotik написа: Та може би , не всеки път теорията и практиката са равнопоставено.Ако виждаш противоречие между теория и практика, значи ти куца теорията.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: