• 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 31
Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
:-D
Последна промяна от ivanovbg на ср дек 25, 2024 10:42 pm, променено общо 1 път.
ivanovbg - майстор
Никого не подценявам, но много често ми идват коли дето имат проблем, чели са ги на доста места за грешки и - няма грешки. А проблемите се оказват елементарни. Казвам, че не е задължително ако има проблем компютъра да запише грешка.
hidrazin - майстор
ср дек 25, 2024 10:09 pmАл_ написа:
Е, с’я кво - ако дойда без платка, а с водка - ще ме върнеш ли
Да. Що? Е няма да те върна ако ще я пиеш с мен.
Иначе да, ще те натиря барабар с водката. :)
Иначе Ivanovbg донякъде е прав за триенето и четенето в реално време. Ама само малко, колкото е чувал от някъде.
И той не мое ти направи диагностика в реално време.
То диагностиката в реално време не е само гледане като теле в железница.
Трябва да знаеш какво виждаш. А и при вагаджиите диагностиката е доста опростена и елементарна... :)
Ако проблемът е такъв какъвто го описваш, никоя диагностика няма да ти помогне.
Еле пък Ivanovbg ...
:partyman:
Ал_ - специалист
То проблемът с диагностиката е, че рядко успяват да я разчетат, и ако успеят - данните са ограничени.
Обаче проблемът все пак е в първоначално набедения мотор - подавах му пак ток, но нееднократно, понякога тръгва както си трябва, понякога само рита като магаре, понякога тръгва, но с голям вой.
Rtfm!, закачих всичко за проба, окъсих буксата за диагностика, и бум:

Прикачен файл:
IMG_0675.png

Прикачен файл:
IMG_0676.png
Като този път записа и грешки, точно свързани с мотора на EPS-a.

Та - ще ти го нося за благословия :-D
hidrazin - майстор
чет дек 26, 2024 10:56 amАл_ написа:
Обаче проблемът все пак е в първоначално набедения мотор - подавах му пак ток, но нееднократно, понякога тръгва както си трябва, понякога само рита като магаре, понякога тръгва, но с голям вой.
Четки, колектор, втулки... Вътре а най-обикновен четков мотор с постоянни магнити.
Има два винта на "чашата" към фланеца.
Като ги развиеш и статора може да се извади и да се види състоянието.

Прикачен файл:
2.png

Какъв беше точно модела и годината на Субару-то?
:partyman:
ivanovbg - майстор
Хидра, по ми мяза на дайхацу?
vlax - майстор
чет дек 26, 2024 12:38 pmhidrazin написа:
Четки, колектор, втулки...

От всичко по малко.
Ако намери 2 употреба ще е по-добре.

чет дек 26, 2024 12:38 pmhidrazin написа:
Има два винта на "чашата" към фланеца.
Като ги развиеш и статора може да се извади и да се види състоянието.


До колкото си спомням той писа,че го е профилактирал скоро.
:partyman:
Последна промяна от vlax на чет дек 26, 2024 12:46 pm, променено общо 1 път.
vlax - майстор
чет дек 26, 2024 12:42 pmivanovbg написа:
Хидра, по ми мяза на дайхацу?


И аз се върнах назад да чета,писал е субару но не видях модел.
:partyman:
На скрийна пише Дайхацу сирион 300
vlax - майстор
чет дек 26, 2024 12:50 pmТрифон П.Трифонов написа:
На скрийна пише Дайхацу сирион 300
Ей голям полицай си, и ние видяхме кво пише на скри...,ама той писа по-рано че е Субару.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 31

Тема "Акумулаторът!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: