Ще свикнеш Трифоне, особенно с лявата резба на оста  едно ново сакче и всички неща за косата в него да не се губят. Диска при по-дебела, жилава или доста висока трева. Когато я палих за първи път косата, беше си цял ритуал
 едно ново сакче и всички неща за косата в него да не се губят. Диска при по-дебела, жилава или доста висока трева. Когато я палих за първи път косата, беше си цял ритуал  Напомпих праймера и витка по-витка въжето 7-8 пъти, след това смукач и рязко дърпане и първо запалване
  Напомпих праймера и витка по-витка въжето 7-8 пъти, след това смукач и рязко дърпане и първо запалване  но преди това обстойно я огледах... Имаше незавинтен винт на конуса  дето се зацепва за двигателя, последва, отделяне на навеса и резервоара сваляне на маркучите за да стигна до конуса . Затегнах винта, завит беше на ръка дето е сглобявана косата. Стърчеше 5-6 милиметра някъде затова и го видях , проверих и останалите винтове бяха ок. Сглобих в обратен ред всичко и чак тогава я запалих
 но преди това обстойно я огледах... Имаше незавинтен винт на конуса  дето се зацепва за двигателя, последва, отделяне на навеса и резервоара сваляне на маркучите за да стигна до конуса . Затегнах винта, завит беше на ръка дето е сглобявана косата. Стърчеше 5-6 милиметра някъде затова и го видях , проверих и останалите винтове бяха ок. Сглобих в обратен ред всичко и чак тогава я запалих 
								
															
																															
																								
															 едно ново сакче и всички неща за косата в него да не се губят. Диска при по-дебела, жилава или доста висока трева. Когато я палих за първи път косата, беше си цял ритуал
 едно ново сакче и всички неща за косата в него да не се губят. Диска при по-дебела, жилава или доста висока трева. Когато я палих за първи път косата, беше си цял ритуал  Напомпих праймера и витка по-витка въжето 7-8 пъти, след това смукач и рязко дърпане и първо запалване
  Напомпих праймера и витка по-витка въжето 7-8 пъти, след това смукач и рязко дърпане и първо запалване  но преди това обстойно я огледах... Имаше незавинтен винт на конуса  дето се зацепва за двигателя, последва, отделяне на навеса и резервоара сваляне на маркучите за да стигна до конуса . Затегнах винта, завит беше на ръка дето е сглобявана косата. Стърчеше 5-6 милиметра някъде затова и го видях , проверих и останалите винтове бяха ок. Сглобих в обратен ред всичко и чак тогава я запалих
 но преди това обстойно я огледах... Имаше незавинтен винт на конуса  дето се зацепва за двигателя, последва, отделяне на навеса и резервоара сваляне на маркучите за да стигна до конуса . Затегнах винта, завит беше на ръка дето е сглобявана косата. Стърчеше 5-6 милиметра някъде затова и го видях , проверих и останалите винтове бяха ок. Сглобих в обратен ред всичко и чак тогава я запалих 

