Ще свикнеш Трифоне, особенно с лявата резба на оста
едно ново сакче и всички неща за косата в него да не се губят. Диска при по-дебела, жилава или доста висока трева. Когато я палих за първи път косата, беше си цял ритуал
Напомпих праймера и витка по-витка въжето 7-8 пъти, след това смукач и рязко дърпане и първо запалване
но преди това обстойно я огледах... Имаше незавинтен винт на конуса дето се зацепва за двигателя, последва, отделяне на навеса и резервоара сваляне на маркучите за да стигна до конуса . Затегнах винта, завит беше на ръка дето е сглобявана косата. Стърчеше 5-6 милиметра някъде затова и го видях , проверих и останалите винтове бяха ок. Сглобих в обратен ред всичко и чак тогава я запалих 
съб юни 18, 2022 1:24 pmемовлаха написа:Това го мисля от вчера. След като я извадих от кашона, прехвърлих на ум машини, инструменти и пр., стигнах до тоя извод.едно ново сакче и всички неща за косата в него да не се губят.
![]()
Едноръката си е в сак, голямата е в оригинален куфар, другата още е в кашон- непалена, та на тая някаква раница ще да е. Евентуално марковата, за самари дето е. Всичко на едно място- инструмент, консумативи...
Ще ми трябват и предпазни средства, че имах сокове от тученицата навсякъде.
Кордата я мерих с руски шублер- 2.4мм. Върти я без проблеми.
Като отпусне малко и я барна, предполагам ще върти и 3ка, но не смятам да опитвам. Ако се налага яка работа, ще си купя машина за яка работа.
Дайте му на един мъж бензинова играчка и му гледайте сеира!

