Пружините са от клапани в двигател,би трябвало да стават от руските коли,те са с двойни ако не стане едната другата няма къде да иде че да не стане,отностно основата съмнява ме да намериш такъв метчик,за да нарежеш резбата.А и ако сложиш ВиК тръба като ос,отпадат тетките,които няма да може да нахлузиш,ако сложиш примерно 1/2 тръба и 3/4 тетки луфта ще е голям и работата ще е калпава оста от амортисьор е по-удачно решение,дори си има и повърхностна циментация срещу износване. 
								
															
																															
																								
															



 
 

 Eвала на колегата със стойката от кормилна кутия,страхотно изпълнение и добра идея,само не можах от снмките да видя как закрепваш дрелката,другото се видя
 Eвала на колегата със стойката от кормилна кутия,страхотно изпълнение и добра идея,само не можах от снмките да видя как закрепваш дрелката,другото се видя