Решението не е във фабричен двигател , а в самоделен , като се ползват цилиндри от безшевна тръба и бутала тип "гьонена" тапа (помпа за гуми) ! Въздух може дасе нагнетява , като се ползва хидравлична помпа , която нагнетявайки масло в затворен съд сгъстява въздуха и ........ ! Струва си човек да опита !  
								
															
																															
																								
															



 вижда се че след бутилката налягането се редуцира на 30 бара !Ама къде и как се подава това налягане  ! Доколкото разбрах може да се преработи почти всяка кола за работа със сгъстен въздух като се използва настоящия двигател ! !!!
   вижда се че след бутилката налягането се редуцира на 30 бара !Ама къде и как се подава това налягане  ! Доколкото разбрах може да се преработи почти всяка кола за работа със сгъстен въздух като се използва настоящия двигател ! !!!
