• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
Майсторягата - помощник
Решението не е във фабричен двигател , а в самоделен , като се ползват цилиндри от безшевна тръба и бутала тип "гьонена" тапа (помпа за гуми) ! Въздух може дасе нагнетява , като се ползва хидравлична помпа , която нагнетявайки масло в затворен съд сгъстява въздуха и ........ ! Струва си човек да опита ! :)
2v6 - майстор
velsi написа:
Според мене няма да стане. Тези винтоверти и изобщо инструментите от този вид са с турбина и през тях въздуха минава на поразия. Много разход ще дава, а никаква тяга. Доста клипове изгледах в YouTube и най ми допадна варианта с подаване на въздух през отвора за свещта с електромагнитен клапан в определен момент. Не ми е ясно обаче с какво налягане на въздуха го правят и какъв въртящ момент се постига. Щото ако е само да се завърти мотора е ясно, че ще завърти.
Тогава с такъв:
http://www.drillspot.com/products/39749 ... _Air_Motor

А най-лесно откъм механика ще е наистина да се ползва оригиналния двигател на колата.
Тук са описали, че дори мощността се повишава с 10%:
http://www.air4zero.com/

Двигател 4.2 л, 8 цилиндъра, 295 конски сили при тестове с въздух е постигнал 327 :o
dj_marti79 - специалист
310 Nm при 6350 об./мин. не е никак малко за такова малко съоръжение.
Не бързайте да отхвърляте турбините, през тях флуида НЕ преминава просто ей така! Имайте в предвид че и до ден днешен 95% от енергията която получаваме е с турбини. Останалите 5 % не са от бутални двигатели.
maxuel82 - специалист
Че това прилича на газова уредба :? вижда се че след бутилката налягането се редуцира на 30 бара !Ама къде и как се подава това налягане ! Доколкото разбрах може да се преработи почти всяка кола за работа със сгъстен въздух като се използва настоящия двигател ! !!!
Последна промяна от maxuel82 на чет мар 03, 2011 1:03 pm, променено общо 1 път.
STO-YAN - специалист
Здравейте и честит празник! Тези 310 Nm, колко Hp са? Колко литра въздух е разхода за тези 6000 об/мин?
Този пневматичен пистолет според мен, също е някаква възможна перспектива за проби. В него има вграден
съединител за да се регулира силата на натягане и вграден реверс. Получава се 3в1- пневмо-двигател, съединител
и реверс. Педставям си този пистолет, монтиран директно на диференциал, като между тях, още един съединител
за да "разцепва" при движение по инерция. Необходимо е да се търси вариант за максимално олекотена конструкция
на "бъгито". Моге би трябва да се помисли и за вариант: пневмо-пистолета монтиран към скоростната кутия на мотоциклет.
Тогава ще разполагаме със скорости и съединител. След скоростната кутия, задвижването е ясно-тип АТВ. Успехи!
maxuel82 - специалист
Този гайковерт харчи безразборно възхуха и КПД също е ниско !Я ми кажете навремето как се работили парните машини:? Нали и там се е подавала пара с високо налягане която е задвижвала бутала !Щом такива огромни машини са здавижвани с пара значи и сгъстения въздух има бъдеще :? Титаник също е бил задвижван от парни двигатели които са достигали мощност от 5500кс. или 55000 конски сили беше -нещо такова !То е едно и също само че вместо пара се подава сгъстен въздух ! Доколкото се сещам тези машини са имали бутални двигатели :? а не турбини ! :? Та как работи парният двигател !
2v6 - майстор
maxuel82 написа:
Този гайковерт харчи безразборно възхуха и КПД също е ниско !Я ми кажете навремето как се работили парните машини:? Нали и там се е подавала пара с високо налягане която е задвижвала бутала !Щом такива огромни машини са здавижвани с пара значи и сгъстения въздух има бъдеще :? Титаник също е бил задвижван от парни двигатели които са достигали мощност от 5500кс. или 55000 конски сили беше -нещо такова !То е едно и също само че вместо пара се подава сгъстен въздух ! Доколкото се сещам тези машини са имали бутални двигатели :? а не турбини ! :? Та как работи парният двигател !
Парните машини с бутало са спрени от употреба поради ниския КПД - около 10%.
dj_marti79 - специалист
Някой има ли представа, ако се направи компресор от двигател от автомобил, до колко атмосфери ще може да вдигне?
Питам за да знам да го пазя ли или да го издавам?
Че ще дава голям дебит е ясно.
velsi - Почетен майстор
Мисля, че компресията на един двг е някъде в границите 8-12 atm, така че не би следвало да се очакват чудеса.
dj_marti79 - специалист
Такова сгъстяване може да направи при 1 оборот, но мисля че като конструкция е доста сериозен и тези детонации които поема? Струва ми се че няма да са проблем 30-40 atm.
Аз се замислям при такова налягане не съществува ли опасност от детониране на маслото, като на дизела?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11

Тема "ЗАДВИЖВАНЕ СЪС СГЪСТЕН ВЪЗДУХ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: