Решението не е във фабричен двигател , а в самоделен , като се ползват цилиндри от безшевна тръба и бутала тип "гьонена" тапа (помпа за гуми) ! Въздух може дасе нагнетява , като се ползва хидравлична помпа , която нагнетявайки масло в затворен съд сгъстява въздуха и ........ ! Струва си човек да опита ! 
velsi написа:Според мене няма да стане. Тези винтоверти и изобщо инструментите от този вид са с турбина и през тях въздуха минава на поразия. Много разход ще дава, а никаква тяга. Доста клипове изгледах в YouTube и най ми допадна варианта с подаване на въздух през отвора за свещта с електромагнитен клапан в определен момент. Не ми е ясно обаче с какво налягане на въздуха го правят и какъв въртящ момент се постига. Щото ако е само да се завърти мотора е ясно, че ще завърти.Тогава с такъв:
http://www.drillspot.com/products/39749 ... _Air_Motor
А най-лесно откъм механика ще е наистина да се ползва оригиналния двигател на колата.
Тук са описали, че дори мощността се повишава с 10%:
http://www.air4zero.com/
Двигател 4.2 л, 8 цилиндъра, 295 конски сили при тестове с въздух е постигнал 327


