В магазините се продават готови стрелкови измервателни уреди за честота.
- 1
- 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Stambolov
- специалист
19 мнения в "Въпрос относно генератор"
lov
- майстор
- Мнения: 6263
Имам подобен двигател Ламборгини. Само че е на косачка но механиката е почти 1:1 с този. Не се знае кой от кого е копирал. И там се държи на точните обороти зададени от ръчката на газта. Рейката която си оградил е вързана към коляновия вал със един съчмен механизъм и в зависимост от оборотите се завърта на определен ъгъл спред тях. Там нямам какво да си объркал освен да си изменил ъгъла щото захващането е със скоба. Ако е така то опитай се да го върнвш в предишното състояние защото преместването поради лостовата система не е линейно.
От другия край на тая рейка е вързан карбуратора. Там имаш две болтчета едното е за мин. а другото за макс. като ограничават хода на дроселовата клапа механично. И най важното е че по всички връзки има по една пружинка от лостче до лостче която да обира механичните луфтове. Няма ли ги оборотите варират. Гледай дали лоста се премества и в каква посока. Тоест дали се опитва да регулира оборотите или не при тези аномалии. Ако първо дига оборот и се опитва да ги намали то тогава проблема ти е в карбуратора.
Имам подробна схема на целия двигател и как се правят регулировките на Български но по рано от две седмици не мога да ти ги пратя.
От другия край на тая рейка е вързан карбуратора. Там имаш две болтчета едното е за мин. а другото за макс. като ограничават хода на дроселовата клапа механично. И най важното е че по всички връзки има по една пружинка от лостче до лостче която да обира механичните луфтове. Няма ли ги оборотите варират. Гледай дали лоста се премества и в каква посока. Тоест дали се опитва да регулира оборотите или не при тези аномалии. Ако първо дига оборот и се опитва да ги намали то тогава проблема ти е в карбуратора.
Имам подробна схема на целия двигател и как се правят регулировките на Български но по рано от две седмици не мога да ти ги пратя.
valioka
- напреднал
- Мнения: 36
lov написа: Имам подробна схема на целия двигател и как се правят регулировките на Български но по рано от две седмици не мога да ти ги пратя.Много ще съм благодарен ако можеш да ми ги изпратиш, няма значение че след 2 седмици.Ако ти трябва адрес ще ти го пратя на лс.Така на карбуратора отгоре е само едно болтче с пружина.На рейката в единия край има болт с дупка на който е закачена пружината ,болта минава през една пластина и отдругия край има гайка с която като се навива или отвива обтяга или отпуска пружината.Другият край на пружината е закачен на рейката която има 4 каналчета 2 по дълбоки и 2 по плитки в края.Друго преди седмица го разглобявах да му сменям една гарнитура , защото хвърляше масло но всичко съм събрал както си беше(освен под тази рейка като съм го сглобявал да съм завъртял или не съм паснал нещо)Преди да му сменя тази гарнитура работеше като часовник ,но където го оставех чертаеше картата на Америка с масло.Зад капака на контактите има едно цилиндрично бяло нещо(кондензатор ли е ,съпротивление ли незнам да не би то нещо да е изгоряло)Или възможно ли е това да е от бубината.Един перфоратор изгорих като го вкючих в генератора.
lov
- майстор
- Мнения: 6263
Това вероятно е кондензатор но така от разтояние не мога да гадая, а и не знам какъв ти е точно генератора . Ако има някакви надписи на него напиши ги или възмозност снимай кутията и другите неща.
Тая честота дето си я мерил хич не се връзва да може да се постигне.Или по точно двигателя би трябвало да е на почи максимално обороти. Когато е е натоварен генератора шума от мотора е по голям но не означава че е вдигнал оборотите. За всеки случай разкачи го тоя кондензатор защото може да е тръгнал. Макар че вероятноста е много малка. А и би трябвало да съвсем друг ефекта ако има проблеми с нвго.. Но по добре да го елеминираме за експеримента за всеки случай. Може да спре да се възбужда сам после и да не вдига напрежение след тази процедура дори да го включиш от ново. Но това се оправя лесно като подадеш после напрежение за малко от акумолатор за да се намагнетизира пакета. Прави се без да работи двигателя. 2-3 секунди са достатъчни за да се оправят нещата.
Та така запали двигателя и виж дали оборотите са постоянни. За целта има оборотомери ама като нямаш на око по спомени
Имам съмнение че където е черната стрелка си преместил захващането на рейката и тя няма достатъчно ход за да стабилизира оборотите. При изгасен двигател тя застава на позиция на максимални обороти. Е не чак точно ама трябва да е там някъде. Опитай се да се ориентираш колко и е хода и как реагира като ръчно буташ клапата да карбуратора да подава газ.
Тая честота дето си я мерил хич не се връзва да може да се постигне.Или по точно двигателя би трябвало да е на почи максимално обороти. Когато е е натоварен генератора шума от мотора е по голям но не означава че е вдигнал оборотите. За всеки случай разкачи го тоя кондензатор защото може да е тръгнал. Макар че вероятноста е много малка. А и би трябвало да съвсем друг ефекта ако има проблеми с нвго.. Но по добре да го елеминираме за експеримента за всеки случай. Може да спре да се възбужда сам после и да не вдига напрежение след тази процедура дори да го включиш от ново. Но това се оправя лесно като подадеш после напрежение за малко от акумолатор за да се намагнетизира пакета. Прави се без да работи двигателя. 2-3 секунди са достатъчни за да се оправят нещата.
Та така запали двигателя и виж дали оборотите са постоянни. За целта има оборотомери ама като нямаш на око по спомени
Имам съмнение че където е черната стрелка си преместил захващането на рейката и тя няма достатъчно ход за да стабилизира оборотите. При изгасен двигател тя застава на позиция на максимални обороти. Е не чак точно ама трябва да е там някъде. Опитай се да се ориентираш колко и е хода и как реагира като ръчно буташ клапата да карбуратора да подава газ.
Прикачен файл
11111.jpg (40.77 KиБ) Видяна 3909 пъти
- 1
- 2
Тема "Въпрос относно генератор" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!