Тия са гелови и няма проблем от наклона, даже на старото колело бяха вертикално. Не загряват при зареждане. Ако ги зареждаш с зарядно за кола има вероятност да ги презаредиш и затова да ти загряват.
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
kartell
- напреднал
3069 мнения в "Електровелосипед"
tonyboy
- специалист
- Мнения: 51
С риск да изгоря контролера
вдигнах напрежението с 6v, добавих един акумулатор 6v последователно, сега работи на 42v, максималната скорост се вдигна от 28 на 34 км/h , не усещам по добро ускорение от място и повече мощност по баирите (рейтинга на батериите си е същия), изминал съм около 5 км , мотора и контролера загряват нормално според мен около 50-60 градуса(температура на въздуха 29-30 градуса), възниква незначителен проблем с зареждането но не е болка за умиране. Въпроса ми е ако сложа 36v LiPo (с по добър рейтинг от оловните) максималната скорост би трябвало да си остане 28 km/h а да се подобри мощноста при изкачване на баири и ускорението при старта, моля някой по-запознат да отговори , че почти съм се навил да взема ЛиПо
dj_marti79
- специалист
- Мнения: 457
Здравейте.
Исках само да ви обърна вниматие на това новаторско задвижване с ремък и то хлабав, а собственика твърди че върти по-леко от колкото с верига
Исках само да ви обърна вниматие на това новаторско задвижване с ремък и то хлабав, а собственика твърди че върти по-леко от колкото с верига
sasko12345
- специалист
- Мнения: 333
tonyboy написа:С риск да изгоря контролеравдигнах напрежението с 6v, добавих един акумулатор 6v последователно, сега работи на 42v, максималната скорост се вдигна от 28 на 34 км/h , не усещам по добро ускорение от място и повече мощност по баирите (рейтинга на батериите си е същия), изминал съм около 5 км , мотора и контролера загряват нормално според мен около 50-60 градуса(температура на въздуха 29-30 градуса), възниква незначителен проблем с зареждането но не е болка за умиране. Въпроса ми е ако сложа 36v LiPo (с по добър рейтинг от оловните) максималната скорост би трябвало да си остане 28 km/h а да се подобри мощноста при изкачване на баири и ускорението при старта, моля някой по-запознат да отговори , че почти съм се навил да взема ЛиПо
Ще се дигне и макс скорост предполагам. Ускорението съм сигурен.
Ради Тодоров
- специалист
- Мнения: 118
rook
- специалист
- Мнения: 45
Радва ме, че ставаме все повече, хората с електрически превозни средства. 
В началото беше така. Сега се вкарах в ново приключение, с ново колело. В момента по колелото няма нищо от ел. комплекта, освен лоста на газта. Защото го карам всекидневно и няма смисъл да слагам останалите неща, като няма да ги използвам, но до седмица трябва да дойдат лифепо4(36в/15Ач) батериите и да започне монтирането на всичко. Това е колелото. Виждам, че при някои от вас, както и при мен, лоста за газта е доста неудобен за разположение, затова ви давам една идейка, как съм го направил аз. Разпробил съм лоста и съм монтирал допълнителна пластина от алуминиева ламарина, закрепено с болт 5 или 6мм. При мен дължината на допълнителния лост е около 60-70мм, защото тази дължина ми беше най-удобна. Не трябва да се прекалява с дължината, защото се получава голям усукваш момент в неправилна посока и може да се счупи лоста. Въпреки това според мен не е проблем и 100мм пластина, стига самия бутон да се движи лесно и да не задържа.
Видях, също, че доста от вас имат и стоп с мигачи, като моя. Него също го промених, защото иначе нямаше как да боравя удобно с него. Завъртях го на 180 градуса и се получи това. Сега ми е доста по-удобно сравнено с монтажа на старото ми колело. За да показва правилно индикацията за мигачите, трябва да се отвори стопа(където се поставят батериите) и да се разменят кабелите на левия и десни мигач. Ако не размените двата кабела, когато на натиснете ляв мигач, ще ви свети десния.
Някой ако го интересуват какъв е филма да направиш колело с хидравлични дискови спирачки, в ел. и по-спесилано с конрадския комплект, да каже
. Бях направил снимки на доработката по хъб мотора, но ограничението от 5 снимки, не ми позволи да ги кача.
От Варна съм и ако има други можем да си направим една сбирка.
В началото беше така. Сега се вкарах в ново приключение, с ново колело. В момента по колелото няма нищо от ел. комплекта, освен лоста на газта. Защото го карам всекидневно и няма смисъл да слагам останалите неща, като няма да ги използвам, но до седмица трябва да дойдат лифепо4(36в/15Ач) батериите и да започне монтирането на всичко. Това е колелото. Виждам, че при някои от вас, както и при мен, лоста за газта е доста неудобен за разположение, затова ви давам една идейка, как съм го направил аз. Разпробил съм лоста и съм монтирал допълнителна пластина от алуминиева ламарина, закрепено с болт 5 или 6мм. При мен дължината на допълнителния лост е около 60-70мм, защото тази дължина ми беше най-удобна. Не трябва да се прекалява с дължината, защото се получава голям усукваш момент в неправилна посока и може да се счупи лоста. Въпреки това според мен не е проблем и 100мм пластина, стига самия бутон да се движи лесно и да не задържа.
Видях, също, че доста от вас имат и стоп с мигачи, като моя. Него също го промених, защото иначе нямаше как да боравя удобно с него. Завъртях го на 180 градуса и се получи това. Сега ми е доста по-удобно сравнено с монтажа на старото ми колело. За да показва правилно индикацията за мигачите, трябва да се отвори стопа(където се поставят батериите) и да се разменят кабелите на левия и десни мигач. Ако не размените двата кабела, когато на натиснете ляв мигач, ще ви свети десния.
Някой ако го интересуват какъв е филма да направиш колело с хидравлични дискови спирачки, в ел. и по-спесилано с конрадския комплект, да каже
От Варна съм и ако има други можем да си направим една сбирка.
MMIel
- специалист
- Мнения: 242
Добре си го измислил това със пластината, но при мен не помага и за това ускорителят е от ляво обърнат на обратно(снимките са на предните страници). Също е удобно, като изключим че е ограничен достъпа до превключвателя на скоростите за венеца, но там едва ли ще превключвам докато имам ток
.
Също съм доработил и това стопче, което имаш и ти. Разкарал съм стоп-системата и съм вързал трите диода да светят като габарит.
Днес навъртях първите си 11 километра на ток. От Аксаково до Варна (работя във Варна). Доволен съм. Комплекта е конрадския с батерии - 9Ач пак от тях. Максимална скорост на равно 30км/ч. За пробег не мога да кажа не мисля и да пробвам за сега. Зелената лампича на батериите гасне като подавам газ още на около 4-тия километър, а на 10-тия не светва дори и като отпусна ускорителят. На работа си го зареждам макар, че и без зареждане ще ме прибере, предполагам. Може би ако ускорява малко по-бързо ще е още по добре. Друго което ме притеснява, е че стана доста тежичко, но това е нормално с това олово отзад
. Добре че не ми се налага да го вдигам.
Имайте в предвид, че на колело имам навъртяни 162км на педали преди тока, а преди това палех колата и за 50 метра.
Също съм доработил и това стопче, което имаш и ти. Разкарал съм стоп-системата и съм вързал трите диода да светят като габарит.
Днес навъртях първите си 11 километра на ток. От Аксаково до Варна (работя във Варна). Доволен съм. Комплекта е конрадския с батерии - 9Ач пак от тях. Максимална скорост на равно 30км/ч. За пробег не мога да кажа не мисля и да пробвам за сега. Зелената лампича на батериите гасне като подавам газ още на около 4-тия километър, а на 10-тия не светва дори и като отпусна ускорителят. На работа си го зареждам макар, че и без зареждане ще ме прибере, предполагам. Може би ако ускорява малко по-бързо ще е още по добре. Друго което ме притеснява, е че стана доста тежичко, но това е нормално с това олово отзад
Имайте в предвид, че на колело имам навъртяни 162км на педали преди тока, а преди това палех колата и за 50 метра.
val4o89
- специалист
- Мнения: 118
MMIel написа:Зелената лампича на батериите гасне като подавам газ още на около 4-тия километър, а на 10-тия не светва дори и като отпусна ускорителят.Така е, реално не можеш да използваш всичките 9АЧ. Направих измерване с моите 12АЧ батерии и резултата е, че реално контролера започва да прекъсва още на 8,5АЧ изразходени. Просто токът на разряд на оловото е много малък и тва си е. А при теб с тия девятки си до 6,5-7АЧ най-много.
gotiniq7
- специалист
- Мнения: 85
val4o89 написа: Така е, реално не можеш да използваш всичките 9АЧ.Капацитета на оловните е даден при консумация 1/10 от номинала. При 9Ач - 900 милиампера ток
Прикачен файл
55Ач тягов
55AH.gif (20.78 KиБ) Видяна 3815 пъти
sasko12345
- специалист
- Мнения: 333
освен това колкото повече амперчасове са батериите толкова повече ток отдават. Примерно мойте 12 ач при напълно заредени ще дават по голям ток от 9 ач напълно заредени още в самото начало. Под 12-14ач няма смисъл при 100кг човек. При 36 волта има по големи загуби отколкото при 48в.
Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!


