Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
ge6aaaa3 - специалист
rezotec написа:
Защо по-ниско, защо 10% , и защо на двигателя? На мен идеята ми харесва - тази конструкция позволява да се ползват задните скорости, което е голямо предимство. Резултантното КПД може да се окаже дори по-високо от това на обикновен хъб.
Как? То, ако се увеличаваше КПД с повече триещи се части...
rezotec - помощник
Загубите от триенето ( топлинни) са по-малки от загубите (също топлинни) от по-големите стойности на магнитната индукция в магнитопровода при ниски обороти и изкачване по наклон. Както и при по-висока скорост на въртене-респективно по-висока честота на ШИМ-регулатора във същия магнитопровод, който обикновенно е от нискочестотна електротехническа ламарина.
pansim - майстор
Има ли някой с реални /собствени/ впечатления от редукторен хъб?
Според написаното му дават около 30% по-добър въртящ момент в ниски обороти.
sasko12345 - специалист
хъб-а си е най добре и не се търкат четки.
zec ingenering - специалист
pansim написа:
Има ли някой с реални /собствени/ впечатления от редукторен хъб?
Според написаното му дават около 30% по-добър въртящ момент в ниски обороти.
Ами има, и аз съм един от тях. Да ти кажа – „собствените” впечатления, са си собствени! Ако си от София – обади се, да ти дам да тестваш. :)
А иначе за процентите – избираме си подходяща отсечка, има старт - финал, и нещата са ясни. :2thumbs:
Ако има някой желаещ с хъб „direct drive” – можем да пробваме, до сега не съм го правил и ми е интересен резултата. :?
Ако не друго, то поне ще стане шоу, ей тъй за майтап.... :weedman: =D>
pansim - майстор
Благодаря за предложението, ама съм далеч от София...
А нашия град е с доста стръмни улуци...та затова...
В момента съм с нормален хъб, и ми е интересно колко ще бъде разликата при изкачване на наклони
zec ingenering - специалист
pansim написа:
Благодаря за предложението, ама съм далеч от София...
А нашия град е с доста стръмни улуци...та затова...
В момента съм с нормален хъб, и ми е интересно колко ще бъде разликата при изкачване на наклони
И как точно предлагаш да се измери тая разлика? Щото само по собствени впечатления (при това от разстояние) - нема да стане! :?:
Ако имах под ръка дино-стенд, щеше да е добре, но нямам! :?
evparts.alle - специалист
Е това е толкова субективно състезание... Като се почне "от - до" зависи от 20 неща..
Наскоро един френд с "8-фън", ми разправяше как с него летял като ракета, а с другите бил се влачел като охлюв. И идва видяхме се,... и му викам да покараме заедно малко.. И се наложи да го изчаквам.. На баир пък съвсем.. Викам му да не би да е че въртя, а той вика:
-И аз въртя.. :-D
Колелото ми е старото:
http://cdn4.amcn.in/lcd.alle.bg-8b146c9 ... 5qo18j.jpg
zec ingenering - специалист
Ами тъй де, нали и аз това казвам – всичко е много субективно. И за да е наистина реално, трябва всички условия да са равни, иначе е само майтап. :razz:
Мотора ми е с номинал 500вата, контролера ми е 23Амп., аз съм нето – 70кила. Таман се връзва на конрадския кит, а ако килцата ми са малко – фърлям дъмбелите в раницата и стъпваме на кантара пак.
Естествено, че сравнението с по-яки мотори и контролери няма да е реално. Измерването на стенд е едно, а сравнителните тестове – съвсем друго, там са важни условията да са еднакви или поне приблизително еднакви. :2thumbs:
Lisko - майстор
Това ми попадна преди малко:
http://www.engadget.com/2014/07/29/denn ... ps=gravity

Вижте и видеото.

Интересен подход само и само да няма калници (аз лично не одобрявам подхода).

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: