rezotec написа:Защо по-ниско, защо 10% , и защо на двигателя? На мен идеята ми харесва - тази конструкция позволява да се ползват задните скорости, което е голямо предимство. Резултантното КПД може да се окаже дори по-високо от това на обикновен хъб.Как? То, ако се увеличаваше КПД с повече триещи се части...
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
ge6aaaa3
- специалист
3060 мнения в "Електровелосипед"
rezotec
- помощник
- Мнения: 19
Загубите от триенето ( топлинни) са по-малки от загубите (също топлинни) от по-големите стойности на магнитната индукция в магнитопровода при ниски обороти и изкачване по наклон. Както и при по-висока скорост на въртене-респективно по-висока честота на ШИМ-регулатора във същия магнитопровод, който обикновенно е от нискочестотна електротехническа ламарина.
sasko12345
- специалист
- Мнения: 333
хъб-а си е най добре и не се търкат четки.
zec ingenering
- специалист
- Мнения: 118
pansim написа:Има ли някой с реални /собствени/ впечатления от редукторен хъб?Ами има, и аз съм един от тях. Да ти кажа – „собствените” впечатления, са си собствени! Ако си от София – обади се, да ти дам да тестваш.
Според написаното му дават около 30% по-добър въртящ момент в ниски обороти.

А иначе за процентите – избираме си подходяща отсечка, има старт - финал, и нещата са ясни.

Ако има някой желаещ с хъб „direct drive” – можем да пробваме, до сега не съм го правил и ми е интересен резултата.

Ако не друго, то поне ще стане шоу, ей тъй за майтап....


zec ingenering
- специалист
- Мнения: 118
pansim написа:Благодаря за предложението, ама съм далеч от София...И как точно предлагаш да се измери тая разлика? Щото само по собствени впечатления (при това от разстояние) - нема да стане!
А нашия град е с доста стръмни улуци...та затова...
В момента съм с нормален хъб, и ми е интересно колко ще бъде разликата при изкачване на наклони

Ако имах под ръка дино-стенд, щеше да е добре, но нямам!

evparts.alle
- специалист
- Мнения: 246
Е това е толкова субективно състезание... Като се почне "от - до" зависи от 20 неща..
Наскоро един френд с "8-фън", ми разправяше как с него летял като ракета, а с другите бил се влачел като охлюв. И идва видяхме се,... и му викам да покараме заедно малко.. И се наложи да го изчаквам.. На баир пък съвсем.. Викам му да не би да е че въртя, а той вика:
-И аз въртя..
Колелото ми е старото:
http://cdn4.amcn.in/lcd.alle.bg-8b146c9 ... 5qo18j.jpg
Наскоро един френд с "8-фън", ми разправяше как с него летял като ракета, а с другите бил се влачел като охлюв. И идва видяхме се,... и му викам да покараме заедно малко.. И се наложи да го изчаквам.. На баир пък съвсем.. Викам му да не би да е че въртя, а той вика:
-И аз въртя..

Колелото ми е старото:
http://cdn4.amcn.in/lcd.alle.bg-8b146c9 ... 5qo18j.jpg
zec ingenering
- специалист
- Мнения: 118
Ами тъй де, нали и аз това казвам – всичко е много субективно. И за да е наистина реално, трябва всички условия да са равни, иначе е само майтап.
Мотора ми е с номинал 500вата, контролера ми е 23Амп., аз съм нето – 70кила. Таман се връзва на конрадския кит, а ако килцата ми са малко – фърлям дъмбелите в раницата и стъпваме на кантара пак.
Естествено, че сравнението с по-яки мотори и контролери няма да е реално. Измерването на стенд е едно, а сравнителните тестове – съвсем друго, там са важни условията да са еднакви или поне приблизително еднакви.

Мотора ми е с номинал 500вата, контролера ми е 23Амп., аз съм нето – 70кила. Таман се връзва на конрадския кит, а ако килцата ми са малко – фърлям дъмбелите в раницата и стъпваме на кантара пак.
Естествено, че сравнението с по-яки мотори и контролери няма да е реално. Измерването на стенд е едно, а сравнителните тестове – съвсем друго, там са важни условията да са еднакви или поне приблизително еднакви.

Lisko
- майстор
- Мнения: 2988
Това ми попадна преди малко:
http://www.engadget.com/2014/07/29/denn ... ps=gravity
Вижте и видеото.
Интересен подход само и само да няма калници (аз лично не одобрявам подхода).
http://www.engadget.com/2014/07/29/denn ... ps=gravity
Вижте и видеото.
Интересен подход само и само да няма калници (аз лично не одобрявам подхода).
Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!