kuuuuuul написа:Моя съм го вързал към помпата на най ниската скорост и си работи с нея.Защо са ти такива интервали на пусканеЗащото вентилатора на климатика не изключва при достигане на зададената температура и сутрин като станем на коридора е 32 градуса.
yancho_lud написа:Малко се позабавих с отговора, но ме командироваха без предупреждение. Вързах паралелно на датчика резистори съответно 5 и 2 килоома и нищо не стана и в двата случая, климатика не изключва. Явно проблема не е в датчика, пробвах и с друг датчик и пак не изключи. За съжаление на можах да замеря колко килоома е самия датчик защото на мултицета нещо му е станало и не работи, утре ще го замеря при приятел. Обмислям варианта да ръгна един таймер на щепсела и да го наглася 10 мин. работи, 10 не. Проблема е че като се спре климатика от таймера после не тръгва. При пускане на таймера си затваря клапата и чака да се пусне от дистанционното.Хаххх, таймери - и как ще стане като днес ти трябва 500W, утре 1000W, вдруги ден 2000W, за да поддържаш горе-долу температура. Всеки ден ли ще настройваш?
Измери на спойките дето си надил колко волта са докато работи - трябва да са от около 1,5-2,5 V. Обхвата на уреда на 20V, DCV или V= , какъвто е там.
Ако са 0V или 5V - имаш прекъсване - кабели, снадки, букса, платка.
Ако има около 2V значи че този боклук(климатик) така си работи.
Което значи - познай, пак трябва да мисля схема за излъгване. – За целта трябва да ми измериш другият (тръбният датчик, металния) при изключен климатик, колко килоома дава и при каква температура - предпочитам 25 гр. Малко снимки не е лошо да има.
Или пък да вземеш да го продадеш
