Тинки не съм толкова богат че да дам 2000 лева само да си измеря стартовия ток
Ако си мислиш че това е единственото им преимущество пред останалите жестоко се лъжеш 


lubomirlz написа:Тинки не съм толкова богат че да дам 2000 лева само да си измеря стартовия ток Ако си мислиш че това е единственото им преимущество пред останалите жестоко се лъжешДа бе, но на мен в момента за това ми трябва нещо такова. Иначе аз дори и обхвата на мултимера ми за мерене на ток не съм го ползвал повече от 1 път до сега. За това в момента просто малко не си струва.
hidrazin написа:Все си мисля че двигател с по големи обороти и редуктор с по голямо предавателно число ще гълта по малко ток от двигател с по ниски обороти и редуктор с по малко предавателно число.Това разбира се при еднакви обороти на изхода.Твърде е възможно и перпетууммобиле да еfox_vt написа:Абсолютно е така но бавен ел двигател+слаб редуктор и бърз ел.двигател и силен редуктор изобщо не е същото и тока също.Айдееее... Измисли перпетуум мобилето.Забравяш една мааааалака подробност - необходимите обороти на изхода на стартера (или на коляновия вал).
Ако трябва да бъдем точни мощността в дадения случай зависи от въртящия момент умножен по оборотите. Та какво се получава?
Ако сложиш на колата друг стартер дето консумира не 400А ами 200А това означава само едно - ще върти по-бавно!![]()
Ако за даден двигател за да запали нормално са му необходими ххх оборота с секунда с въртящ момент yyy то толкова трябва да лапне от акумулатора.
Независимо как я осигуряваш тази енергия - директен стартер или стартер с планетарен редуктор.
А това с ниските обороти е крайно нежелателно особено пък за дизелите. Дано си ме разбрал.
А стартерите с планетарни редуктори са ...... по-евтини. Сигурно са и три пъти по-леки. Икономията му е майката.![]()
stiv1961 написа:Скокни До Пловдив, lubomirlz ще ти го замери.Пловдив ми е на над 1 туба бензин. А аз от майстори само рева напоследък.
lubomirlz написа:Всеки с потребностите си, вземи си едни от тези http://www.panda-bg.com/product.php?lang=bg&code=340543 сравнително добри са за парите си и, ще ти вършат добра работа и ще те изкарат доста време.Виж, това е друго нещо откъм цена. 2000лв и нагоре са сериозна сума, въпреки че инструментът е добър.
fox_vt написа: Все си мисля че двигател с по големи обороти и редуктор с по голямо предавателно число ще гълта по малко токЗначи единият двигател ще върти много повече, за да има след предавките подобен въртящ момент, като по-големият. Няма перпетуум мобиле и нещата се компенсират. Опитай да си пуснеш бегача на 5-та скорост и да тръгнеш да се движиш със същата скорост, както на 15-та скорост. В единият случай ще ти трябва по-голям въртящ момент, в другият ще се побъркаш от въртене, за да тръгнеш.
kuger написа:Това си заплюх, но го има в Панда варианта без R. Някой има ли наблюдения върху него?Отпрах Ви въпрос, ама си заядохте на тема стартери, а аз чакам
http://www.p-mastech.com/index.php?page ... &Itemid=29
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: