• 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 94
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
lubomirlz - специалист
Тинки не съм толкова богат че да дам 2000 лева само да си измеря стартовия ток :lol: Ако си мислиш че това е единственото им преимущество пред останалите жестоко се лъжеш :-D
thinkpad - майстор
lubomirlz написа:
Тинки не съм толкова богат че да дам 2000 лева само да си измеря стартовия ток Ако си мислиш че това е единственото им преимущество пред останалите жестоко се лъжеш
Да бе, но на мен в момента за това ми трябва нещо такова. Иначе аз дори и обхвата на мултимера ми за мерене на ток не съм го ползвал повече от 1 път до сега. За това в момента просто малко не си струва.
lubomirlz - специалист
Всеки с потребностите си, вземи си едни от тези http://www.panda-bg.com/product.php?lang=bg&code=340543 сравнително добри са за парите си и, ще ти вършат добра работа и ще те изкарат доста време.
stiv1961 - майстор
Скокни До Пловдив, lubomirlz ще ти го замери. За такива неща ходя на майстор, не е за всеки джоб. Човека с това може хляба да си изкарва, с моя китайски Mastech ли ще работи.
hidrazin - майстор
Тези клещи не са 2000 лева, са 3000 лева от където и да ги погледнеш. Той просто е ударил късмета. :)
То ако дойде при ме и за ще му го измеря напълно безплатно. Даже с няколко модела FLUKE за да види че с другите не става.
Дори и с такива за 2000-2500 лева. Пък що му трябват само за едно измерване stiv1961 го е казал.
Отиваш там където имат и след символично заплащане ти свършват услугата. То това е и идеята за големите сервизи със скъпа техника.
В края на краищата като ти потрябва стенд на предница отиваш в сервиз а не си купуваш стенд. :lol:
Освен това , този уред FLUKE 345 съвсем не е направен да измерва стартерен ток на автомобили.
Това е една малка странична възможност. Основно се използват за измерване на качеството на електрическата енергия. Там им е силата. :-D
Я гледай сега какво се получава: Купих си клещи за 3000 лева за да си измеря стартерния ток на колата дето струва 1000 лева. :shock:
:partyman:
stiv1961 - майстор
hidrazin написа:
Я гледай сега какво се получава: Купих си клещи за 3000 лева за да си измеря стартерния ток на колата дето струва 1000 лева. :shock:
:partyman:
:lol:
DMN - майстор
Честито на lubomirlz за придобивката :partyman: :) .
А по повод за тока на стартера и този първоначален пик, който се вижда на осцилограмите на lubomirlz и hidrazin, според мен не е толкова показателен за състоянието на стартера. Този пик показва тока на стартера преди той да развърти и като при всички електромотори той е в пъти по-голям от нормалния работен. Няма да се учудя, ако този ток е в пряка зависимост от максималния, който може да даде акумулатора, т.е. колкото по-голям ток може да отдаде акумулатора, толкова и този пиков стартов да се окаже по-голям - по-скоро е оценка на акумулатора :-D . За мен по-важен би бил тока когато стартера вече върти двигателя да речем 3-4 сек. А това вече ще го хванат и по-обикновените уреди. Само за информация - моя стартер изваден от колата и свързан директно към акумулатора консумира около 30А без товар.
fox_vt - майстор
hidrazin написа:
fox_vt написа:
Абсолютно е така но бавен ел двигател+слаб редуктор и бърз ел.двигател и силен редуктор изобщо не е същото и тока също. :)
Айдееее... Измисли перпетуум мобилето. :-D Забравяш една мааааалака подробност - необходимите обороти на изхода на стартера (или на коляновия вал).
Ако трябва да бъдем точни мощността в дадения случай зависи от въртящия момент умножен по оборотите. Та какво се получава?
Ако сложиш на колата друг стартер дето консумира не 400А ами 200А това означава само едно - ще върти по-бавно! :-D
Ако за даден двигател за да запали нормално са му необходими ххх оборота с секунда с въртящ момент yyy то толкова трябва да лапне от акумулатора.
Независимо как я осигуряваш тази енергия - директен стартер или стартер с планетарен редуктор.
А това с ниските обороти е крайно нежелателно особено пък за дизелите. Дано си ме разбрал.
А стартерите с планетарни редуктори са ...... по-евтини. Сигурно са и три пъти по-леки. Икономията му е майката. :)
:partyman:
Все си мисля че двигател с по големи обороти и редуктор с по голямо предавателно число ще гълта по малко ток от двигател с по ниски обороти и редуктор с по малко предавателно число.Това разбира се при еднакви обороти на изхода.Твърде е възможно и перпетууммобиле да е :? Вярно че мощноста на изхода ще падне малко ама :roll:
И другото което и колегата над мен отбеляза първия пик едва ли е определящ.
thinkpad - майстор
stiv1961 написа:
Скокни До Пловдив, lubomirlz ще ти го замери.
Пловдив ми е на над 1 туба бензин. А аз от майстори само рева напоследък. :evil: Направи си го сам, щото друг ще го осере и ще направи така, че пак да дойдеш!
lubomirlz написа:
Всеки с потребностите си, вземи си едни от тези http://www.panda-bg.com/product.php?lang=bg&code=340543 сравнително добри са за парите си и, ще ти вършат добра работа и ще те изкарат доста време.
Виж, това е друго нещо откъм цена. 2000лв и нагоре са сериозна сума, въпреки че инструментът е добър.
fox_vt написа:
Все си мисля че двигател с по големи обороти и редуктор с по голямо предавателно число ще гълта по малко ток
Значи единият двигател ще върти много повече, за да има след предавките подобен въртящ момент, като по-големият. Няма перпетуум мобиле и нещата се компенсират. Опитай да си пуснеш бегача на 5-та скорост и да тръгнеш да се движиш със същата скорост, както на 15-та скорост. В единият случай ще ти трябва по-голям въртящ момент, в другият ще се побъркаш от въртене, за да тръгнеш.
kuger - майстор
kuger написа:
Това си заплюх, но го има в Панда варианта без R. Някой има ли наблюдения върху него?
http://www.p-mastech.com/index.php?page ... &Itemid=29
Отпрах Ви въпрос, ама си заядохте на тема стартери, а аз чакам :sad:
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 94

Тема "Купуване на Мултицет-какъв?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: