Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
gnt69 - майстор
Да де ама спирачки натискаш по 100 -200 пъти на ден а паркираш 1 или 2 пъти. :partyman:
gnt69 - майстор
Да де ама спирачки натискаш по 100 -200-300 пъти на ден а паркираш 1 или 2 пъти. :partyman:
Duke_BG - специалист
не знам как е решен въпроса с това чудо явно е някакъв евтин боклук
fikata - майстор
иначе читавите парктроници се свързват към датчика за скоростта и предните работят само при движение със скорост под 15-20 КМ
Няма такова нещо. Читавите парктроници отчитат препятствие отпред или зад колата и при покой,т.е при скорост НУЛА. Стига да не са изключени от ключа на таблото и препятствието да е в обхвата на датчиците.
Още при включване на контакт, независимо какво е положението на лостта на скоростите или спирачките системата трябва да ти дава информация дали имаш близко препятствие отпред или отзад за да решиш накъде да потеглиш.
Последна промяна от fikata на ср сеп 14, 2016 1:39 pm, променено общо 1 път.
Duke_BG - специалист
fikata написа:
иначе читавите парктроници се свързват към датчика за скоростта и предните работят само при движение със скорост под 15-20 КМ
Няма такова нещо. Читавите парктроници отчитат препятствие отпред или зад колата и при покой,т.е при скорост НУЛА. Стига да не са изключени от ключа на таблото и препятствието да е в обхвата на датчиците.
и ако на всеки светофар ми пищи на третия светофар ще съм го изхвърлил през прозореца !! :-D

и какъв е смисъла да работи над 20-ина км/ч примерно ? - при този обхват докато писне и ще си го чул и усетил препятствието :axe:
fikata - майстор
и ако на всеки светофар ми пищи на третия светофар ще съм го изхвърлил през прозореца !! :-D
:lol: Читавата система е направена и за такива като тебе. Има обхват на задействане. Пищялката пищи вече когато си в опасна близост с препятствието/ отляво, отдясно отпред или отзад.
Явно чул си нещо за парктроник системата ама не си разбрал/ или ни чул ни видял , а само чел- недочел/ :-D
Duke_BG - специалист
Виждал съм достатъчно системи и съм монтирал няколко даже

Едната се връзваше към датчика за скороста и се настройваше след колко км/ч да не действа ( не помня колко баха фиксираните варианти)

ама ти пишеш че и на спрял автомобил действа - което за мен не е нормално (като се замисля тук май е ролята на сигнала от спирачката)
аз лично не искам да ми брои пешеходците които се врат между колите когати си спрял на светофар :)
kozl - майстор
Ako фабричния парктроник на пасата е читав (а според мен е), то той се включва или с бутон, когато пожелаеш, но при скорост<20 км/час или автоматично с включване на задна. Когато се включи работят и предни и задни датчици, като за предните и задните има отделен тон с различна височина (честота). Изключването става по желание с бутон или автоматично след време по таймер или като скороста стане>20 км/час.
Когато парктроника се захранва само от светлината на задна скорост, няма как да продължи да работи при изключена задна скорост. Е това може да се доработи.
Сравнен с китайски и с този на пежото, парктроника на пасата няма нива на звуковия прекъснат сигнал при доближаване на препядствие.
Примерно китайския има три нива и непрекъснат пищящ сигнал. Тези общо 4 нива съответстват на дистанции от - до. А при пасата честотата на накъсване на сигнала не е на нива или ако е, то не се усещат като при другите.
DundyTheCroc - майстор
kozl написа:
Ako фабричния парктроник на пасата е читав ...
На Мондеото също е така, с разликите, че за предните датчици звука се чува от централната конзола, за задните отзад, а с приближаване към препятствието интервала между писуканията намалява докато не стане постоянно при по-малко от 30 санта.
kozl - майстор
Аз още не съм го уловил от де се чува звука, но е с различна тоналност за отпред и отзад и лесно го различавам.
И да не си мислат некои, че като връщаш назад нема файда от предните датчици, оти като запяш назад мое да заборавиш къде е предницата. Обичайно явление при новоизлюпени шАфОри.

Тема "Парктроник с 8 датчика проблем с захранването" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: