Понеже започнаха да се правят аналогии между печката на дърва и ДВГ, по-точно на горивния процес в едната и другата камера, ми се прииска и аз да се включа в този аспект на дискусията.
Едва сега се светнах защо колата ми е по-икономична когато карам край морето, а когато карам в гъста мъгла, разходът на гориво е почти нулев - всичко е във влагата разтворена във въздуха, получава се естествен пароежектор, доближаваш се до Перпетум Мобиле. Давам си сметка за още нещо - изглежда далеч не на всички е чужд този пароежектор, но повечето хора си го монтират само през зимата, издава ги парата излизаща от ауспусите.
Казвам всичко това с цел разведряване на обстановката, излишни са споровете, ако от пароежектора е имало ефект, инженерите в поне една голяма компания биха го въвели серийно в печките или ДВГ.
Едва сега се светнах защо колата ми е по-икономична когато карам край морето, а когато карам в гъста мъгла, разходът на гориво е почти нулев - всичко е във влагата разтворена във въздуха, получава се естествен пароежектор, доближаваш се до Перпетум Мобиле. Давам си сметка за още нещо - изглежда далеч не на всички е чужд този пароежектор, но повечето хора си го монтират само през зимата, издава ги парата излизаща от ауспусите.
Казвам всичко това с цел разведряване на обстановката, излишни са споровете, ако от пароежектора е имало ефект, инженерите в поне една голяма компания биха го въвели серийно в печките или ДВГ.